ترانه سرایان کتاب سال ترانه کردکوی در استان گلستان معرفی شدند

هشت ترانه سرا، به مرحله نهایی سومین دوره جایزه ملی کتاب سال کردکوی راه یافتند
تصویر ترانه سرایان کتاب سال ترانه کردکوی در استان گلستان معرفی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، هشت ترانه‌سرای راه‌یافته به مرحله نهایی سومین دوره جایزه ملی کتاب سال ترانه کردکوی در استان گلستان معرفی شدند.

مهلت ارسال کتاب، در فراخوان این جشنواره پایان هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود که با یک هفته تمدید، 67 کتاب از ترانه‌سرایان 13 استان کشور به این جشنواره رسید.

دبیر سومین دوره جایزه ملی کتاب سال ترانه کردکوی گفت: داوری مرحله اول این جایزه را معصومه قریشی، پگاه سیداسراری و سیدمهدی جلیلی به عهده داشتند و نیلوفر رضایی(شهریار)، بهزاد مینا (شیراز)، مهدی دمی‌زاده (تهران)، مینا نامی (تهران)، بهاره خامنه‌پور (قزوین)، ملیحه شفیعی (تهران)، حسن جوادزاده (مشهد) و علیرضا کاظمی (شیراز)، راه‌یافتگان به مرحله نهایی این جایزه هستند که کتاب‌های منتشر نشده خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

اسراری خاطر نشان کرد، این جایزه با همکاری خانه ترانه کردکوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی و انتشارات ایزد قلم، برای شناسایی ترانه‌سرایان مستعد ایران برگزار می‌شود و جایزه آن انتشار کتاب نفر برگزیده توسط انتشارات ایزد قلم است که به‌طور تخصصی در حوزه ادبیات، شعر و ترانه کار می‌کند.

حسین قلی‌پور، احسان افشاری و سید مهدی جلیلی، به عنوان داوران مرحله نهایی این جایزه فعالیت خواهند داشت و برگزیده نهایی سومین دوره جایزه ملی کتاب سال ترانه کردکوی 25 اسفندماه معرفی خواهد شد.

روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی

387998