ضرب و شتم 4 کادر علوم پزشکی مشهد توسط همراهان بیمار

در مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی طالقانی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سه مامور حفاظت فیزیکی و یک پرستار این مرکز مورد ضرب و شتم همراهان یک بیمار قرار گرفتند.
تصویر ضرب و شتم 4 کادر علوم پزشکی مشهد توسط همراهان بیمار

به گزارش سایت خبری پرسون،همراهان یک بیمار سانحه رانندگی که متأسفانه شرایط متعادلی نداشتند، در حین انجام اقدامات مراقبتی از بیمار بستری در اورژانس این مرکز، در ابتدا اقدام به فحاشی و وارد کردن ضربه به سر پرستار این بخش می‌کنند و پس از وارد شدن پرسنل حفاظت فیزیکی برای کنترل شرایط، این افراد شرور، اقدام به ضرب و شتم و وارد کردن ضربات چاقو به مأموران حفاظت فیزیکی می‌کنند.

در پی این حادثه سه مأمور حفاظت فیزیکی که به شدت آسیب دیده بودند تحت عمل جراحی از ناحیه دست و پا قرار می‌گیرند و در حال حاضر در بیمارستان طالقانی بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

پرستار آسیب دیده از این حادثه نیز برای بررسی به پزشک قانونی برای دریافت طول مدت درمان و بررسی میزان آسیب‌دیدگی ارجاع شده است.

محمد پهلوان، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از رئیس دانشگاه با حضور در بیمارستان طالقانی ضمن عیادت از این سه مأمور حفاظت فیزیکی در جریان روند درمان و پیگیری این حادثه قرار گرفت.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه اظهار کرد: در کمتر از یک هفته دو حادثه مشابه برای پرسنل حفاظت فیزیکی بیمارستان‌های قائم (عج) و طالقانی رخ داد که موجب وارد شدن آسیب جدی به مأموران در حین خدمت شد.

وی با بیان اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستور جدی برای پیگیری این مسئله توسط مسئولان حراست دانشگاه و نیروی انتظامی را صادر کرده است، افزود: حفاظت از جان و سلامت مدافعان سلامت از مهمترین اولویت‌های دانشگاه محسوب می‌شود و در این زمینه هیچ‌گونه چشم‌پوشی از متخلفانی که به سلامت پرسنل آسیب وارد می‌کنند، نمی‌شود.

منبع : مهر

387932