"من تا کیان سازه" یک مستند پرتره متفاوت

مستند بلند "من تا کیان سازه" حکایت زندگی کارمند جوانی است که در آستانه قرار گرفتن در یک پست قابل توجه دولتی یکباره تصمیم می گیرد همه چیز را رها کند و به دنبال ساختن رویاهایش برود.
تصویر "من تا کیان سازه" یک مستند پرتره متفاوت

به گزارش سایت خبری پرسون، مستند بلند "من تا کیان سازه" حکایت زندگی کارمند جوانی ست که در آستانه قرار گرفتن در یک پست قابل توجه دولتی یکباره تصمیم می گیرد همه چیز را رها کند و به دنبال ساختن رویاهایش برود. این مستند پرتره به زندگی امین ورزدار مهندس جوانی که در کمتر از چهار سال توانست از یک کسب و کار کوچک در مغازه ای 16متری به مجموعه ای با 140 نیرو برسد می پردازد.

پژوهش و تهیه کنندگی این اثر را فرانک فروتن به عهده دارد. او اظهار داشت ایده اولیه ساخت این مستند پس از سخنرانی مهندس ورزدار در مراسم افتتاحیه هلدینگ ساختمانی‌اش شکل گرفت. زندگی پرفراز و نشیب او و مسیری که در این پنج سال برای رسیدن به رویاهایش طی کرده است بسیار دیدنی ست. "من تا کیان سازه" روایتگر تلاش و ایمان یک انسان است به رویاها و آرزوهایش، ایمانی که نه تنها نجات دهنده خودش می شود بلکه کمکی می شود به بهبود وضعیت زندگی دیگران.

مستند "من تا کیان سازه" در شهریار، تهران و البرز فیلمبرداری خواهد شد. پیش بینی می شود تولید آن در بهار 1401 آغاز گردد و تا تابستان به طول انجامد. مجری طرح این مستند خانه تئاتر البرز است.

386728