با حمایت مالی پست بانک ایران؛ اینوتکس پیچ به تهران رسید

پس از شیراز، کرمانشاه و زنجان، چهارمین اینوتکس پیچ انتخاب ایده‌های برتر برای حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 با حمایت مالی پست بانک ایران، عصر روز پنجشبه 5 اسفند ماه در تهران برگزار می شود.
تصویر با حمایت مالی پست بانک ایران؛ اینوتکس پیچ به تهران رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، با اعلام این مطلب افزود: پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این دوره از برگزاری اینوتکس پیچ، از استارتاپ‌ها با پرداخت تسهیلات پنج میلیارد ریالی حمایت می‌کند.

شیری با تاکید بر اینکه برای رشد و بالندگی ایده‌های استارتاپی باید از آنها حمایت مالی و معنوی شود، تصریح کرد: پست بانک ایران وظیفه خود می‌داند تا از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خود حمایت کند و تسهیلاتی با نرخ های ترجیحی و شرایط آسان‌تر از محل منابع بانک یا صندوق توسعه ملی به این شرکت‌ها اعطا می‌کند.

وی با اعلام حمایت پست بانک ایران از استارتاپ‌ها افزود: پست بانک ایران پس از حضور موفق در رویداد اینوتکس 2021، در رویداد سال آینده نیز حامی طلایی اینوتکس است که سه رکن اصلی آن توانمند سازی استارتاپ ها، تامین مالی و یافتن مسیر مناسب جهت ورود به بازار است .

شیری با بیان اینکه پست بانک ایران همواره تلاش کرده است تا از طریق تامین مالی و پرداخت تســهیلات به شــرکت های دانش بنیان و فناور زمینه را برای راه اندازی، تقویت اســتارتاپ هــا و ارتقا دانش و مهارت کارآفرینان در حوزه های تخصصی مالی و سرمایه گذاری فراهم کند، گفت: در اکوسیستم‌های استارتاپی مشکل اصلی کمبود زیرساختهای فنی و سرمایه گذاری‌های مالی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل دولت باید انگیزه لازم برای حضور مداوم در این اکوسیستم را فراهم کند و بهترین نقش برای دولت، نقش حمایتی و تسهیل گری به خصوص در بخش تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها است.

مدیر عامل پست بانک ایران با تاکید بر اینکه امروز پست بانک ایران با توسعه زیرساخت بانکداری باز به آسانی قادر است حرکت به سوی اقتصاد دیجیتال و خدمات بانکداری دیجیتال را به مشتریان ارائه کند، خاطرنشان کرد: پست بانک ایران می‌تواند با استفاده از API های بانکی، به فین تک ها و لندتک ها خدمات ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس 2022 است که برای پنجمین سالِ متوالی رقابتی بزرگ بین استارتاپ‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند. مرحلۀ نخست این رقابت‌ها از دی ماه 1400 تا اردیبهشت ماه سال 1401 در شش شهر شیراز، قم، زنجان، تهران، کرمانشاه و سمنان برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص و برای حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 معرفی می‌شوند.

385485