پرسون از فعالیت عجیب یک کافه گزارش می دهد؛

خدمات دهی با اعمال شاقه / نوشیدنی با طعم گرانی

چند وقتی است کافه ای در دل پایتخت از سوی چند جوان فعال و پر انرژی افتتاح شده و مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفته است.
تصویر خدمات دهی با اعمال شاقه / نوشیدنی با طعم گرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، این کافه در خانه حیاط دار قدیمی با حال و هوای تهران قدیم است و روی دیوار آن عکس هایی از گربه های گوناگون به نمایش در آمده است و سر تا سر داخل این ساختمان و حیاط آن میز و صندلی هایی برای مشتریان فراهم شده است و در طبقه دوم این ساختمان چند گربه وجود دارد که مشتریان برای دیدن این گربه ها به صف می ایستند.

ایده جدید راه اندازی این کافه مورد توجه قرار گرفته است و آخر هفته ها مشتریان زیادی را به خود جذب می کند، اما در سایه نبود نظارت دستگاه های مربوط خدمات دهی با اعمال شاقه صورت می گیرد که در گزارش پیش رو می خوانید:

فیش ورودی 12 هزار تومان

اینکه چند جوان با انرژی ایده پردازی کردند و یک محیطی را برای خوشگذارانی شهروندان راه اندازی کردند و در این بین منبع درآمدی برای خودشان فراهم کردند کاری با ارزش و قابل ستایش است، اما بی نظمی در ارائه خدمات نوعی بی احترامی به مشتری است.

یکی از نارضایتی های مشتریان این مجموعه این است که در صورتی که بخواهند به طبقه فوقانی این کافه مراجعه کنند باید 12 هزار تومان پرداخت کنند و این پرداخت تنها برای مدت 15 دقیقه است، که در این خصوص یکی از شهروندان تهرانی در این باره گفت: مراجعه بنده تنها به واسطه این بود که فرزندم علاقه شدید به گربه دارد و برای شادی دل فرزندم به این مجموعه آمدم، اما در کمال تعجب شاهد این بودم که باید نفری 12 هزار تومان بابت 15 دقیقه مشاهده گربه پرداخت کنیم.

وی که خود را لیلی معرفی کرد، در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چطور با این مجموعه آشنا شده اید؟ پاسخ داد: تبلیغات این مجموعه را در فضای مجازی مشاهده کردم و تصمیم گرفتم آخر هفته فرزندم را به این مکان ببرم، اما نکته ای که در بسیار تعجب آور بود این بود که اصلا گربه های متفاوت و متنوعی در این مجموعه نگهداری نمی شد.

این شهروند تهرانی خاطر نشان شد: حدودا بین 8تا12 گربه ساده در این مجموعه نگهداری می شود؛ البته ناگفته نباشد که چند تا از گربه ها کمی خاص تر از دیگر گربه ها بودند و برخی از گربه ها از نوع خیابانی بودند.

بی نظمی در ارائه خدمات

یکی دیگر از مشتریان این مجموعه از بی نظمی در ارائه خدمات در این کافه ابراز گله مندی دارد، گفت: اینکه چند جوان با انرژی ایده پردازی کردند و یک محیطی را برای خوشگذارانی شهروندان راه اندازی کردند و در این بین منبع درآمدی برای خودشان فراهم کردند کاری با ارزش و قابل ستایش است، اما بی نظمی در ارائه خدمات نوعی بی احترامی به مشتری است.

وی که خود را رحیم معرفی کرد، ادامه داد: برخی از افراد به راحتی به محض ورود به کافه می توانستند از طبقه بالا که گربه ها در آن قرار داشتند بازدید کنند، اما برخی دیگر باید در انتظار می ایستادند و به نوعی یک تبعیض بین مشتریان وجود داشت.

او ادامه داد: البته گربه هایی که در این مجموعه نگهداری می شود از نوع گربه های خواب آلود هستند و جذابیتی برای مخاطبان ندارد.

گرانی باور نکردنی نوشیدنی ها

هر استکان چای در این مجموعه مبلغی حدود 23 هزار تومان قیمت دارد که جا دارد کمی تجدید نظر در ارائه قیمت ها صورت گیرد، البته چای این مجموعه با شکلات و نبات عرضه می شود که باز هم با یک حساب و کتاب ساده مبلغ زیادی است.

بسیاری از مراجعه کنندگان برای اینکه از امکانات طبقه پایین این کافه بهره مند شوند باید هزینه بالایی را پرداخت کنند، به طوری که حسام که به همراه خواهر و آشنایانش به این مجموعه مراجعه کرده؛ گفت: چهار نفر بودیم که تصمیم گرفتیم هر یک تنها یک استکان چای صرف کنیم 100 هزار تومان برایمان تمام شد.

وی ادامه داد: هر استکان چای در این مجموعه مبلغی حدود 23 هزار تومان قیمت دارد که جا دارد کمی تجدید نظر در ارائه قیمت ها صورت گیرد، البته چای این مجموعه با شکلات و نبات عرضه می شود که باز هم با یک حساب و کتاب ساده مبلغ زیادی است.

این مراجعه کننده به کافه افزود: موضوع تنها مربوط به گرانی چای نیست بلکه سایر نوشیدنی ها مانند قهوه نیز کمتر از 39 هزار تومان عرضه نمی شود و سیب زمینی سرخ کرده به عنوان پر مخاطب ترین تغذیه کافه پرسی 43 هزار تومان به فروش می رسید که جا دارد مدیران جوان و با انرژی این مجموعه کمی ملاحظه این روزهای شرایط اقتصادی مردم را داشته باشند.

مشتری بیشتر در خدمات ارزان

اینکه جوان ها در این روزها که کمبود شغل در جامعه وجود دارد دست به ایده های جذاب برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد می زنند اقدام ارزشمند و ستودنی است؛ اما انتظار این وجود دارد که در ارائه خدماتشان کمی انصاف در نظر گیرند تا با فرمول افزایش مشتری و ارزان فروشی سود بیشتری را از آن خود کنند و از مسیر مشتری کمتر سود بیشتر به بازار اقتصادی روی نیاورند چرا که این مسیر به بن بست خواهد رسید.

385380