استراحت بعد از «نوار زرد ۲»

گفت و گوی «حسام محمودی» بازیگر «نوار زرد ۲» را در ادامه بخوانید.
تصویر استراحت بعد از «نوار زرد ۲»

به گزارش سایت خبری پرسون، حسام محمودی بازیگر سریال «نوار زرد ۲» که به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی کریم لک زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها از شبکه دو سیما پخش می‌شود، گفت: هم‌اکنون سریال «نوار زرد ۲» با بازی من آخرین قسمت های خود را روی آنتن دارد.

وی افزود: بعد از این کار تصمیم به استراحت دارم و نمی‌خواهم به پیشنهادی جواب مثبت دهم، البته چندی پیش برای حضور در یک سریال مناسبتی ماه رمضان قرارداد امضا کردم اما فردای همان روز امضا، آن قرارداد را فسخ کردم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: فیلم یا سریال دیگری آماده پخش ندارم چون در هشت ماه گذشته تمام وقتم به بازی در سریال «نوار زرد ۲» معطوف شده است.

بازیگر «کلبه‌ای در مه» درباره سروش محمدزاده تصریح کرد: حضور کارگردانانی نظیر سروش محمدزاده برای تلویزیون غنیمت است، چون به خوبی به کارش آگاه و از زوایای مختلف آن را می‌شناسد. امیدوارم تلویزیون با برخی رفتارهایش چنین کارگردانی را از خود نراند.

بازیگر «رمانتیسم عماد و طوبا» درباره ویژگی کار‌های پلیسی بیان کرد: ژانرها، سبک‌هایی از فیلمسازی هستند که ریشه‌شان در سینمای غرب است. ما از آن بهره می‌بریم اما به مناسبات آن پایبند نیستیم، برای همین عمده کارها خوب از کار در نمی‌آیند، اما وقتی اثری نظیر «نوار زرد» به اصول ژانر پایبند است نتیجه نیز خوب از کار در می‌آید.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: متن و سلیقه خوب کارگردان و علی شمس به عنوان انتخاب بازیگر در این سریال باعث شد در حوزه بازیگری هم اتفاق خوبی را شاهد باشیم. درباره بانیپال شومون هم باید بگویم حساسیت‌هایی که او در انتخاب نقش‌هایش دارد به او در ایفای نقش بسیار کمک می‌کند.

فصل دوم «نوار زرد» که از ۱۸ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما روی آنتن رفته است به زودی به ایستگاه پایانی خود نزدیک خواهد شد.

بانیپال شومون، پوریا پورسرخ، مهشید جوادی، حسام محمودی، محمود پاک نیت، پوراندخت مهیمن، حسین پاکدل، امیرحسین صدیق، نجمه جودکی، سهیل مستجابیان، ایرج نوذری، رضا توکلی، آزاده مهدی زاده، ایوب آقاخانی، آذین احرامی، شهرام شکیبا، ستاره سادات قطبی، محمد فیلی، جواد مولانیاو…. ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

منبع: صبا

384691