برپایی نمایشگاه کتاب سیره علوی در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی

کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در ادامه سلسله نمایشگاه‌های موضوعی به ‌مناسبت میلاد امام علی(ع) به برپایی نمایشگاه کتب چاپی و دیجیتالی اقدام کردند.  

تصویر برپایی نمایشگاه کتاب سیره علوی در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون، این نمایشگاه‌ها با هدف آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ و سیره ائمه اطهار(ع) و معرفی هرچه بیشتر منابع موجود در کتابخانه‌ها با این موضوع، در سالروز میلاد امام علی(ع) به مدت یک هفته دایر شد.

کتابخانه‌های امام رضا(ع) در بیرجند و اهواز و کتابخانه‌های مسجد امام جعفر صادق (ع)، حسینیه امام رضا(ع)، آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)، محمدیه(ص) و مسجد غدیر بابا علی در سطح شهر مشهد از جمله کتابخانه‌هایی هستند که به این مناسبت به برپایی نمایشگاه اقدام کردند.

اکسیر اعظم، مولود کعبه، همای رحمت، خورشید بی‌غروب، علی ولی‌الله و صراط مستقیم عناوین برخی از نمایشگاه‌هایی است که در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی برپا شده است.

«روانشناسی در نهج البلاغه»، «یاران امیرالمومنین(ع)»، «جلوه‌هایی از عدالت مولود کعبه»، «علی فیض ازل»، «فضایل امیرالمومنین از نگاه دیگران» از جمله عناوین کتب چاپی و همچنین «ابوتراب»، «ذوالفقار»، «شرح نهج البلاغه»، «رحمت»، «درنجف» بخشی از عناوین نرم افزارهایی است که در این نمایشگاه‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

384524