در پیک جدی کرونا هستیم

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند.
تصویر در پیک جدی کرونا هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاههای علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است افرادی بدون امنیت شغلی در حال کارکردن هستند.

وی افزود: بنابر اعلام مسئولان نهادهای امنیتی قیمت برخی داروها افزایش قابل توجه‌ای یافته و حتی لیستی از این داروها داشتند.

نماینده زاهدان در مجلس با اشاره به بحث بودجه یادآور شد: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات در رابطه با پرداخت منابع را اجرایی نمی کند و منابع را تخصیص نمی دهد، واقعا اگر منابع نداریم همانند گذشته از حضرت آقا برای برداشت از صندوق توسعه ملی درخواست کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: این گونه نمی شود کرونا را مدیریت کرد و آخرش هم پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان زیر سوال و هجمه می روند.

384327