ادامه تعطیلی مراکز آموزشی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان اظهار داشت که با توجه به شیوع گسترده ویروس اُمیکرون و بروز وضعیت قرمز، تعطیلی مراکز آموزشی استان به مدت یک هفته تمدید می‌شود.
تصویر ادامه تعطیلی مراکز آموزشی در خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس اُمیکرون و بروز وضعیت قرمز، کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید شده و مهد کودک‌ها هم به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

وی افزود: تالارها همچنین باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و مابقی صندلی‌های خود را خارج کنند.

نظری خاطرنشان کرد: در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است. باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.

وی در ادامه گفت: صداوسیما و رسانه‌ها ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خود مراقبتی را افزایش دهند. آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تاکید است. زدن دُز سوم واکسن بسیار مهم است و امیدواریم جهشی در حوزه تزریق دُز سوم صورت بگیرد.

384168