تقدیر از جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در بانک ملی ایران

سه تن از جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی بانک ملی ایران امروز طی مراسمی با حضور رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا و نیز مشاور مدیرعامل بانک ملی ایران تجلیل شدند.
تصویر تقدیر از جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در بانک ملی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم که به منظور قدردانی از مجاهدت های محمد جهان بین، محمد علی جمالیان و محرم عظیم نژاد، کارکنان بازنشسته بانک که پیش از انقلاب اسلامی در زندان های ساواک محبوس بودند برگزار شد، رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک بر لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

رضا خسروی همچنین با قدردانی از تلاش های مدیرعامل بانک ملی ایران برای توسعه خدمات قابل ارائه به ایثارگران و خانواده های شهدا، گفت: آرامش و امنیت امروزی جامعه، مدیون تلاش های کسانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از هر گونه تلاشی برای مبارزه با دشمن دریغ نکردند.

مشاور مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با ابلاغ پیام مدیرعامل بانک به این مراسم، بزرگداشت یاد و نام کسانی را که جوانی خود را به پای انقلاب و امام گذاشتند، وظیفه ای همگانی دانست.

جواد بخشی با تاکید بر این که باید خاطرات زندانیان قبل از انقلاب به صورت مدون جمع آوری شده و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد، اظهار کرد: ما باید از هر فرصتی برای افشای خیانت ها و جنایت های رژیم منحوس پهلوی بهره برداری کنیم.

در ادامه این مراسم، حاضران در جلسه به بیان خاطراتی از دوران ستم شاهی و حبس در زندان های ساواک پرداختند و سپس با اهدای لوح از آنها قدردانی شد.

383596