به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت در این شماره از نشریه اعلام کرده که رضایت مشتریان از خدمات بیمه درمان بیمه آسماری به 90 درصد رسیده است.
راضیه تاجیک معاون توسعه بازار این شرکت نیز طراحی محصول متناسب با نیاز بازار را عامل توسعه فروش بیمه درمان خوانده و در ادامه طی گزارشی با عنوان «سالی که نکو بود» دستاوردهای سال گذشته شرکت بیمه آسماری بررسی شده است.
پاسخ به پرسش هایی درباره بیمه درمان شرکت بیمه آسماری، اخباری از فعالیت های این شرکت و نیز گفت و گو با تعدادی از نمایندگان فعال در زمینه فروش بیمه درمان از دیگر بخش های این شماره از نشریه است.
تازه ترین شماره «خانواده آسماری» را می توانید از اینجا دانلود کنید.