به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست که معاون فنی بیمههای اموال و مدیر بیمه آتشسوزی بیمه سینا نیز حضور داشتند، رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین دو مجموعه از سالیان گذشته تاکنون وجود داشته است، افزود: بیمه سینا خود را متعهد به جبران خسارت میداند و تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان به کار میگیرد.
وی مشتریمداری را از مهمترین موارد در بازاریابی و فروش عنوان کرد و گفت: به عقیدهی ما همواره حق با مشتری است و بر همین اساس، تیم فنی بیمه سینا در زمینه ارزیابی و پرداخت خسارت با دقت و سرعت عمل کرد و خسارت آتش سوزی این مجموعه که بالغ بر 110 میلیارد ریال است، تقدیم میشود.
طبق این گزارش، علیاصغر گرشاسبی مدیرعامل سیمان هگمتان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل بیمه سینا، از خدمات شایسته و مشتریمداری بیمه سینا ابراز رضایت و قدردانی کرد.