انواع دستگاه فلافل زن

اگر به دنبال حرفه‌ای خانگی و البته پرسود هستید و یا قصد راه‌اندازی خطوط تولید صنایع غذایی را دارید، می‌توانید با استفاده از دستگاه فلافل زن یا دستگاه فلافل ساز کسب و کار خانگی و صنعتی خود را شروع کنید.
تصویر انواع دستگاه فلافل زن

به گزارش سایت خبری پرسون، انواع فلافل زن، دستگاهی هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سادگی مواد غذایی متنوعی همچون فلافل، کتلت، شامی و ناگت را آماده‌سازی کنید. این محصول دارای انواع متفاوت و مختلفی است که هرکدام از آن‌ها بسته به نوع طراحی، قابلیت‌های منحصر به فردی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. اگر شما نیز قصد دارید با دستگاه فلافل زن آشنا شوید، در این بخش با ما همراه باشید؛ البته قبل از بررسی این موضوع، این نکته را مدنظر داشته باشید که اگر نیازمند راه‌اندازی کسب و کار تازه‌ای هستید، حتماً از متخصصین این حوزه مشاوره‌های لازم را دریافت کنید تا بتوانید بهترین و ‌ایده‌آل‌ترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

بررسی و آشنایی با انواع فلافل زن

اگر به دنبال تهیه و خرید این محصول هستید، بدون شک در بازار فروش با انواع فلافل زن روبه‌رو خواهید شد که بسته به نوع و مدل ساخت آن‌ها، می‌توان کاربرد‌های متفاوتی از آن‌ها را نیز مشاهده نمود. با این حال قبل از تهیه و خرید دستگاه فلافل زن، بهتر است به معرفی و بررسی انواع دستگاه فلافل زن بپردازیم و شما را با نمونه‌های موجود در بازار آشنا کنیم. در حالت کلی انواع دستگاه فلافل زن به صورت زیر دسته‌بندی می‌شود:
۱. دستگاه فلافل زن اتوماتیک
۲. دستگاه فلافل زن رومیزی
۳. دستگاه فلافل زن ریلی
۴. دستگاه فلافل زن خانگی

دستگاه فلافل زن اتوماتیک چیست؟

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، تمامی فرایند‌ها در آن به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌شوند و این محصول نمونه‌ای از پرفروش‌ترین دستگاه‌های فلافل زن موجود در بازار است. این دستگاه قادر است به صورت کاملاً اتوماتیک به تولید انواع فلافل و فرآورده‌های غذایی مشابه بپردازد که خود این محصول نیز دارای انواع متفاوت و مختلفی در بازار است که قابلیت‌های متفاوتی را برعهده دارند. نکته‌ای که باید در این بخش به آن اشاره داشته باشیم، این است که در برخی از فلافل زن‌های اتوماتیک، چرخ گوشت درون محصول قرار دارد و این موضوع بدان معناست که شما قادر خواهید بود انواع گوشت و نخود را در این دستگاه چرخ نمایید و در قالب‌ها از آن استفاده کنید.

دستگاه فلافل زن رومیزی چیست؟

نمونه دیگری از انواع فلافل زن می‌توان به دستگاه فلافل زن رومیزی اشاره نمود. این دستگاه قادر است تنها یک عدد فلافل را به صورت همزمان قالب‌گیری کند. به دلیل آن که سرعت و عملکرد آن نسبت به سایر دستگاه‌ها کمتر است، از آن‌ها تنها در رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود.

دستگاه فلافل زن ریلی چیست؟

اگر به دنبال دستگاهی هستید که سرعت بالایی داشته باشد و بتواند در طول روز تعداد زیادی فلافل و فرآورده‌های مشابه را تولید کند، بدون شک دستگاه فلافل زن ریلی مناسب شما است. این دستگاه‌ها فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند و اکثرا در کارگاه‌های صنعتی از آن‌ها استفاده می‌شود.

دستگاه فلافل زن خانگی چیست؟

عموماً دستگاه‌های فلافل زن خانگی در دو تیپ، صنعتی و دستی قابل دسترسی برای عموم افراد هستند. طبق بررسی‌های صورت گرفته نمونه‌های اتوماتیک قادرند به مدت ۶۰ ثانیه، ۱۰۰ فلافل را تولید کنند که این موضوع برای راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی پرسود با برخورداری از بازار هدف می‌تواند مناسب و‌ایده‌آل باشد.

بررسی و آشنایی با انواع مزایا و ویژگی‌های انواع فلافل زن

توجه به مزایا و ویژگی‌های هر محصول، بدون شک از مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشت؛ چراکه دستگاهی که قرار است به ازای آن مبلغی را پرداخت کنید، باید بتواند نیاز روزانه شما را رفع کند. با این حال از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های دستگاه انواع فلافل زن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. شما به سادگی می‌توانید به کمک این دستگاه‌ها، انواع فلافل، شامی، کتلت و ناگت را تولید کنید.

۲. از آن می‌توانید در انواع کارخانه‌های تولیدی و مراکز بسته‌بندی استفاده کنید.

۳. در فست فود‌ها و سایر مراکز فروشگاهی می‌توانید از آن استفاده کنید.

۴. سرعت بالا و همچنین آماده‌سازی فرآورده‌های غذایی از مهم‌ترین مزایای دستگاه انواع فلافل زن است.

۵. استفاده در خوابگاه‌های دانشجویی و سایر مراکز اداری و رسمی

آیا انواع فلافل زن‌ها قابلیت شستشو دارند؟

بهداشت، تمیزی و سلامت دستگاه بدون شک از مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام کار به آن توجه شود. این نوع از دستگاه‌ها به سادگی قابلیت شستشو دارند و می‌توانید اجزای مهم آن را از دستگاه خارج کرده و فرایند شستشو را آغاز کنید.

مناسب‌ترین دستگاه انواع فلافل زن کدام است؟

این مورد کاملاً بستگی به انتظار شما از دستگاه فلافل زن دارد. به عنوان مثال انواع دستگاه‌های ریلی قادر خواهند بود فلافل‌ها را به میزان بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر تولید کنند. بنابراین اگر تعداد تولید فلافل برای‌تان اهمیت بالایی دارد، توصیه می‌کنیم حتماً از دستگاه فلافل زن ریلی استفاده کنید؛ اما اگر کسب و کار خانگی و کوچکی را راه‌اندازی کرده‌اید و هنوز در مرحله تست و بررسی هستید، توصیه می‌کنیم حتماً از دستگاه‌های فلافل زن خانگی یا رومیزی استفاده کنید. البته برای مصارف صنعتی بهترین انتخاب، دستگاه فلافل زن اتوماتیک است.

قیمت دستگاه فلافل زن در بازار چقدر است؟

این موضوع کاملاً بستگی به نوع دستگاه دارد و نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن‌ها در نظر گرفت. در این مورد بهتر است تحقیق و بررسی بیشتری را انجام دهید تا بتوانید در نهایت مناسب‌ترین دستگاه را با بهترین قیمت تهیه کنید. البته در برخی از موارد تهیه و خرید دستگاه فلافل زن رومیزی می‌تواند نیاز شما را به سرعت رفع کند؛ اما اگر تعداد سفارشات شما در طول روز زیاد است، توصیه می‌کنیم حتماً از مدل ریلی استفاده کنید.

آیا این نوع از دستگاه‌ها ایمنی لازم جهت استفاده از آن را دارند؟

بله؛ تمامی دستگاه‌ها با استفاده از به‌روزترین تجهیزات ممکن به جهت افزایش میزان ایمنی، تهیه و ساخته شده‌اند و شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. همچنین به دلیل اتوماتیک بودن فرایند کاری دستگاه‌ها، نیاز چندانی به نیروی انسانی نیست و شما به سرعت می‌توانید فرآورده‌های غذایی خود را در ابعاد وسیع‌تری تولید کنید.

381921