بهترین تلویزیون ال‌ای‌دی ایرانی

تلویزیون بیشترین کاربرد را در خانه های ما دارد، برای همین در انتخاب آن باید دقت کنیم تا بهترین تلویزیون را خریداری کنیم. تلویزیون ایکس ویژن، جی پلاس، اسنوا جزء بهترین تلویزیون های ایرانی هستند که قیمت بسیار مناسبی نسبت به برندهای خارجی دارند. هر کدام از این برندهای دارای ویژگی و قابلیت های خاص خود هستند. در خرید تلویزیون به کیفیت تصویر و صدای آن دقت کنید.
تصویر بهترین تلویزیون ال‌ای‌دی ایرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، تلویزیون در خانه و دکوراسیون داخلی حکم کانون مرکزی را دارد. فضایی را به عنوان نشیمن در اطراف خود به وجود می آورد. به همین منظور در هنگام خرید تلویزیون به کیفیت و امکانات برند انتخابی، دقت کنید تا بتوانید از خرید خود راضی باشید.

طرح، شکل و زیبایی تلویزیون نیز مهم است ولی به دلیل کاربردی بودن، برای انتخاب بهترین تلویزیون، کیفیت تصویر و صدا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

امروزه از تلویزیون های منحنی به دلیل ظاهر مدرن و شیک بیشتر استفاده می شود. تلویزیون های منحنی زاویه دید مناسبی به بیننده نمی دهند. همینطور هزینه تعمیر آنها بسیار بالا می باشد.

تلویزیون های تخت استحکام بیشتری نسبت به تلویزیون منحنی دارند. زاویه دید مناسبی دارند و همینطور خدمات پس از فروش و مقرون به صرفه ای دارند.

امروزه در بازار تلویزیون ال ای دی با اینچ های متفاوت و برندهای مختلف وجود دارد که شما باید به امکانات و ویژگی های آنها آگاه باشید تا بتوانید بهترین تلویزیون را انتخاب کنید.

علاوه بر کیفیت تلویزیون باید به جنس پایه آن نیز دقت کنید. جنس و کیفیت پایه تلویزیون در استحکام و عملکرد آن تاثیر گذار است.

صنعت تلویزیون ایران توانسته است با برندهای معتبر و صاحب نام، نیاز بازار را پاسخ دهد. تلویزیون هایی که نسبت به هم نوع خارجی خود قیمت مناسب تری دارند.

معرفی بهترین تلویزیون های ال ای دی ایرانی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

این برند توسط شرکت مادیران تولید و در انواع مختلف به بازار عرضه می شود. برند مادیران علاوه بر تلویزیون در تولید سایر لوازم برقی خانگی نیز معتبر است.

شرکت مادیران از سال 1385 تولید تلویزیون ایکس ویژن را آغاز کرد. امروزه جایگاه خوبی در تولید لوازم صوتی و تصویری پیدا کرده است. به طوری که خود را در ردیف بهترین تلویزیون قرار داده است.

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 4K است و به دلیل کیفیت تصویر این تلویزیون ها بسیار بالا بوده و وضوح تصویر خوبی دارند و داینامیک رنگ ها تصاویر درخشش بالایی دارند.

کیفیت صوتی این تلویزیون­ها به دلیل وجود اسپیکر در قسمت جلویی دستگاه، کیفیت بالایی دارد و باعث می شود صدا به صورت مستقیم به گوش برسد. این تلویزیون­ها قابلیت پخش دالبی را دارند.

در ادامه به برخی امکانات ویژه تلویزیون ایکس ویژن خواهیم پرداخت

- خدمات پس از فروش ویژه و مناسب

- قیمت بسیار مقرون به صرفه

- دارای درگاه USB

- دارای درگاه HDMI

- سیستم عامل اندروید

تلویزیون هوشمند جی پلاس

تلویزیون جی پلاس دومین برند بازار است که جزء بهترین تلویزیون است. این تلویزیون توسط شرکت گلدیران ساخته می شود. یکی از معتبر ترین شرکت ها است. قبل از خروج سامسونگ و ال‌جی از کشور نمایندگی و خدمات پس از فروش، برند ال‌جی را در داخل ایران بر عهده داشت.

حالا با مونتاژ و تولید محصولات ایرانی توانسته برند جی پلاس را مطرح کند.

تلویزیون جی پلاس در ابعاد مختلف و از نوع هوشمند و معمولی وارد بازار شده است.

قیمت تلویزیون جی پلاس نسبت به سایر برند ها پایین است. اگر دنبال تلویزیون با قیمت پایین هستید این برند می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین با توجه به کیفیت بالای این تلویزیون و درصد خطای بسیار پایین آن در نمایش تصاویر ، امروزه این برند جایگاه مناسبی را در بین تلویزیون های موجود در بازار دارد.

امکانات ویژه این برند جی پلاس

میتواند زمان را جا به­ جا کند

قابلیت ضبط برنامه زنده را بر روی حافظه خارجی دارد

قابلیت اتصال گوشی اندروید و اپل را دارد

امکان اتصال هدفون و بلوتوث را به تلویزیون دارد

دارای درگاه های متعدد HDMI و USB

قابلیت اتصال و اینترنت و تماشای شبکه‌های اینترنتی

تلویزیون هوشمند اسنوا

اگر برای شما کیفیت مهم است، بهترین تلویزیون برای شما میتواند برند نام آشنای اسنوا است.

شرکت اسنوا فقط در تولید یخچال مطرح نیست. یکی از بهترین برندهای ایران در تولید تلویزیون است. این شرکت کار خود را در سال 1384 آغاز کرد و اولین محصولات تولیدی شرکت اسنوا اجاق گاز و کولر آبی بود.

اما پس از چندی با ظرفیت بالایی که این شرکت داشته ، شروع به تولید تلویزیون‌های با کیفیت کرده که امروزه رقیب جدی برای سایر برندها باشد.

امروزه با توجه به استفاده از پنل‌های IPS با کیفیت ، قیمت تلویزیون اسنوا میتواند سایر رقبا را به چالش کشیده و مشتریان را به خرید این برند ترغیب نماید.

امکانات ویژه تلویزیون اسنوا

- قابلیت اتصال به وای‌فای و LAN

- قابلیت Screen Mirroring

- دارنده گیرنده دیجیتال HD

- درگاه‌های متعدد ارتباطی

- کیفیت بالا به واسطه پنل IPS

- سرویس و خدمات با کیفیت

381865