فروش ۱۳۰ هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی

علی رمضانی از فروش ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.
تصویر فروش ۱۳۰ هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان اینکه در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران 129 هزار و 448 نسخه کتاب به مبلغ 89میلیارد و 467 میلیون و 786هزار و547 ریال در سراسر کشور به فروش رسید، گفت: 24 هزار و 924 سفارش کتاب توسط مردم ثبت شده که از این تعداد، 100 هزار و 78 سفارش کتاب از سوی ناشران حاضر در این نمایشگاه ارسال شده و 14 هزار و 846 سفارش در انتظار ارسال است.

رمضانی با تأکید بر اینکه تغییری در میزان و مبلغ تعرفه‌های پستی برای ارسال کتاب از سوی ناشران صورت نگرفته است، ادامه داد: حمل‌ونقل پستی بسته‌های با قیمت فاکتور کمتر از 50 هزار تومان برای ناشران رایگان است و برای بسته‌های تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ هفت هزار تومان دریافت می‌شود. همچنین کرایه پستی بسته‌های با وزن بیش از دو کیلوگرم شامل تخفیف 10 درصدی خواهد بود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

381578