«لیلا اوتادی» گران‌ترین بازیگر زن ایرانی است؟

حرف های لیلا اوتادی را در برنامه خندوانه بخوانید.
تصویر «لیلا اوتادی» گران‌ترین بازیگر زن ایرانی است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته (یک شنبه ۲۶ دی) مهمان برنامه «خندوانه» با اجرا رامبد جوان بود.

او معتقد است شاید برای بازی کردن در یک فیلم خاص دستمزد زیادی دریافت کرده، اما به این معنی نیست که جزو گران‌ترین بازیگران زن است.

در بخشی از برنامه رامبد جوان از اوتادی پرسید، شما گران‌ترین بازیگر زن تلویزیون هستید، درسته؟ و این بازیگر در پاسخ گفت: «شاید در یک بازه‌ای از زمان این اتفاق در فیلمی رخ داده بود، اما من آن را رد کردم چون ممکن است فرد دیگری بیش‌تر گرفته باشد، ما که از این موضوع خبر نداریم. ضمن اینکه وقتی این بحث مطرح می‌شود، تهیه کننده‌ها فکر می‌کنند که قرار است من بالاترین مبلغ را بخواهم در صورتی که این ونه نیست و کاملا بستگی به فیلمنامه دارد.»

اوتادی درباره رشته تحصیلی خود و علاقه‌اش به پزشکی گفت: «لیسانسم معماری داخلی است و فوق لیسانس و دکترایم هم مدیریت بازرگانی است و با هردو کار می‌کنم.»

این بازیگر در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهید روانکاو باشید یا پزشک گفت: «پزشکی را بیش‌تر دوست دارم. اینکه می‌بُرَند و می‌دوزند را خیلی دوست دارم و از آن لذت می‌برم. در کل عاشق پزشکی‌ام و دوست داشتم که جراح پوست شوم.»

منبع: خبرآنلاین

380489