طلاق‌های بازیگران مشهور سینمای ایران

طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم.
تصویر طلاق‌های بازیگران مشهور سینمای ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم.

هدیه تهرانی و هومن بهمنش

در اولین روز سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش فیلمبردار که در آن زمان فرد شناخته شده‌ای نبود جر پر تیتراژترین خبر رسانه‌ها بود، اما زندگی این دو نفر در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

مسعود کیمیایی و گیتی پاشایی، فائقه آتشین

مسعود کیمیایی تاکنون سه بار ازدواج‌کرده است. او پس از طلاق از همسر اولش که دختری به نام «گیلا» از او دارد، با گیتی پاشایی در سال ۱۳۴۸ ازدواج کرد که حاصل آن پولاد کیمیایی بود. گیتی پاشایی خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی در ۲۳ خرداد ۱۳۱۹ در شهر تهران به دنیا آمد. وی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۴ براثر بیماری سرطان سینه در سن ۵۴ سالگی در تهران درگذشت. مسعود کیمیایی دو سال بعد از فوت همسرش در سال ۱۳۷۶ با فائقه آتشین، خواننده‌ی مشهور ازدواج کرد. این زوج در سال ۱۳۸۲ از یکدیگر جدا شدند.

داریوش مهرجویی و فریار جواهریان

داریوش مهرجویی ابتدا با فریار جواهریان که یکی از مهندسین معمار نامی ایران بود و طراحی صحنه ۱۰ فیلم از کار‌های مهرجویی (از اجاره نشین‌ها تا درخت گلابی) را بر عهده داشته است، ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند با نام‌های مریم و صفا بود بعد از جدایی از فریار جواهریان با وحیده محمدی فر ازدواج کرد.

لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی با سعید تهرانی کارگردان ازدواج کرد و از او صاحب یک فرزند بنام سها شد. اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

فرشید نوابی و الهام چرخنده

فرشید نوابی و الهام چرخنده در سال ۱۳۷۵ با یکدیگر ازدواج کردند، این دو زوج بعد از چند سال زندگی مشترک و مصاحبه‌ها و نمایشی از خوشبختی در نهایت در سال ۱۳۹۲ از هم جدا و طلاق گرفتند.

امین حیایی و مونا بانکی پور

امین حیایی در سال ۱۳۷۱ در ۲۲ سالگی با مونا بانکی پور ازدواج کرد، اما این زندگی خیلی زود با به دنیا آمدن فرزندشان دارا حیایی به جدایی و طلاق ختم شد.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی

آزاده نامداری و فرزاد حسنی که از مجریان مطرح هستند، در تیرماه سال ۹۲ به عقد یکدیگر درآمدند. این ازدواج دوامی نداشت و حدود یک سال بعد، آن‌ها با حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوان در خرداد ۹۳ از یکدیگر جدا شدند.

مرجانه گلچین و کریم آتشی

مرجانه گلچین سال ۷۵ – ۱۳۷۴ با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

حسین محب اهری و فرحناز منافی ظاهر

حسین محب‌اهری با فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما ازدواج کرد که این ازدواج به جدایی منجر شد.

عباس جمشیدی و فریبا امینیان

عباس جمشیدی چند سال پیش با خانم فریبا امینیان از بازیگران تئاتر ازدواج کرد، اما این زندگی بدون داشتن فرزندی در نهایت به طلاق ختم شد.

سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می‌شناختم، ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم. این رابطه خیلی زود به جدایی انجامید.

امیر غفارمنش و پوپک گلدره

امیر غفارمنش در سال ۱۳۸۰ بعد از ۵ سال ارتباط دوستانه با پوپک گلدره ازدواج کرد، اما این زندگی بعد از ۴ سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد.

شراره رخام و فرهاد قریب

شراره رخام سال‌ها پیش با فرهاد قریب که بیشتر با نام هنری استیون راش معروف است ازدواج کرد، اما دوام این زندگی دو سال بیشتر نبود و از یکدیگر جدا شدند.

ایرج قادری و تهمینه اعتماد مقدم

ایرج قادری اولین بار در سال ۱۳۳۰ وقتی ۱۷ ساله بود با تهمینه اطمینان مقدم که هم محله ایشان بود آشنا و در نهایت دو سال بعد در سال ۱۳۳۲ ازدواج کردند. این ازدواج به جدایی منجر شد.

سعید راد و نوش آفرین

همسر دوم سعید راد، نوش آفرین یکی از خوانندگان پیش از نقلاب بود که البته ازدواج آن‌ها در زمان خود سر و صدای فراوانی هم در محافل خبری به پا کرده بود. هر چند که این ازدواج دیری نپایید و خیلی زود، این زوج هنرمند از یکدیگر جدا شدند.

فرزانه تاییدی و پرویز کاردان

فرزانه تاییدی در سال ۱۳۴۱ با پرویز کاردان هنرپیشه و نویسنده و کارگردان تئاتر اداره هنر‌های دراماتیک ازدواج کرد و در سال ۱۳۴۶ از او جدا شد و حاصل این ازدواج کوتاه مدت پسرش کیوان بود.

379949