به گزارش سایت خبری پرسون، در پی وقوع حادثه مترو تهران و حضور به موقع مدیرعامل، مدیران ارشد و تیم کارشناسی بیمه رازی در محل حادثه، اعتماد عمومی به صنعت بیمه بیش از گذشته افزایش یافت.
این افزایش اعتماد در حالی رخ داد که عموم افراد در زمینه ارائه خدمات به موقع و مناسب آنچنان اعتمادی به صنعت بیمه ندارند و همواره نگران کارشناسی و جبران خسارت از سوی شرکتهای بیمه هستند، اما بیمه رازی در پی وقوع حادثه مترو تهران با حضور به موقع علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در محب وقوع حادثه و هماهنگی در جهت بستری و درمان حادثه دیدگان در بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه رازی بدون دریافت کوچکترین هزینهای، فضای جدیدی را در زمینه اعتمادسازی به صنعت و شرکتهای بیمه کشور ایجاد کرد.
بررسیها نشان از آن دارد که عموم افراد بیمه را برای جبران خسارت خریداری میکنند و بزرگترین انتظار آنها از صنعت بیمه پاسخگویی به موقع و جبران خسارت است، که با پاسخ به این انتظار برحق ، اعتمادسازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه رخ خواهد داد و این اقدامات چندین برابر فرهنگسازیهای از جنس ساخت تیزر و بیلبورد تاثیرگذارتر خواهد بود.
براساس این گزارش، اقدامات بیمه رازی در حادثه مترو تهران با اقبال قابل توجهی از سوی رسانه و هموطنان مواجه و اخبار اقدامات این شرکت در بسیاری از رسانههای فضای مجازی همچون خبرگزاریها و کانالهای ارتباطی بازنشر داده شده و این اخبار فقط در تلگرام بیش از ۲ میلیون بار دیده شده است.