ثبت نام در سامانه سراسری مشاوره و اعزام به خارج از کشور

سامانه سراسری مشاوره و اعزام به خارج از کشور با همت مرکز کار ایران با هدف ارائه خدمات به متقاضیان اعزام به خارج از کشور در زمینه های مختلف از جمله کار، تحصیل، سرمایه گذاری و… راه‌اندازی شده‌است.
تصویر ثبت نام در سامانه سراسری مشاوره و اعزام به خارج از کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، سامانه سراسری مشاوره و اعزام به خارج از کشور با همت مرکز کار ایران با هدف ارائه خدمات به متقاضیان اعزام به خارج از کشور در زمینه های مختلف از جمله کار، تحصیل، سرمایه گذاری و… راه‌اندازی شده‌است.

خدمات ارائه شده در این مرکز برای افراد با تخصص‌ها، رشته های تحصیلی و زمینه‌های کاری مختلف ارائه می شود.
1- اگر تازه به فکر مهاجرت افتاده‌اید این مرکز با امکان سنجی و ارزیابی دقیق شرایط شما، گزینه ها و مسیرهای معتبر برای مهاجرت را برای شما مشخص می کند.
2- اگر به دنبال مؤسسه مورد اعتماد برای عقد قرارداد می‌گردید این مرکز با معرفی مؤسساتی که دارای نشان اعتباری ویژه ما هستند در پیدا کردن بهترین مسیر به شما کمک می‌کند.
3- اگر در حال عقد قرارداد با مؤسسات اعزام هستید، این مرکز می‌تواند به عنوان مشاور و ناظر قرارداد شما با مؤسسه مورد نظر بر فرآیند پرونده شما نظارت کامل داشته باشد.

بعد از ثبت نام چه خدماتی دریافت میکنیم ؟

1- دریافت تمامی مسیرهای مهاجرتی در قالب گزارش امکان‌سنجی اولیه (استعلام از 80 موسسه معتبر )

بعد از تکمیل این فرم و پرداخت مبلغ، فرایند ثبت نام اولیه شما در سامانه انجام می پذیرد. پرونده شما توسط بیش از 80 موسسه معتبر بررسی و نتیجه آن در قالب گزارش امکان سنجی اعزام به شما اطلاع داده خواهد شد. با توجه به بالا بودن تعداد موسساتی که پرونده شما را بررسی می کنند و لزوم بررسی دقیق پرونده ها، این امکان سنجی ممکن است بین یک تا دوهفته کاری به طول بینجامد.

نمونه گزارش امکان سنجی اعزام متقاضی

2- دریافت 1 تا 8 جلسه مشاوره از موسسات مختلف

بعد از دریافت و بررسی گزارش ارزیابی اولیه، در صورتی که علاقمند به ادامه پیگیری فرآیند اعزام خود باشید، با شماره تماس سامانه تماس می گیرید. در این مرحله کارشناسان سامانه معرفی نامه شما را برای موسسه‌ها ارسال و برای شما وقت مشاوره تنظیم می کنند. بسته به علاقمندی شما و تعداد پیشنهادهایی که دریافت کرده‌اید ممکن است برای شما با 1 تا 8 موسسه مختلف جلسه مشاوره تنظیم شود. بعد از صدور معرفی نامه، منتظر تماس های موسسات خواهید بود تا در یک بازه زمانی حداکثر دو هفته کاری با شما تماس گرفته و جلسه مشاوره تخصصی را برگزار کنند. در این جلسات صفر تا صد مسیر اعزام شما، در هر کدام از گزینه ها به صورت کامل از جنبه های مختلفی مثل هزینه‌ها، زمان، نیازمندی ها ، شرایط در کشور مقصد و… بررسی خواهد شد. هدف از این مرحله دریافت اطلاعات دقیق از چندین موسسه متفاوت، مقایسه تمامی گزینه‌های موجود و در نهایت رسیدن به بهترین انتخاب است. از آنجایی که مهاجرت یک تصمیم سرنوشت‌ساز برای آینده افراد است، گذراندن تمامی جلسات مشاوره با همه موسسات و بررسی تمامی گزینه ها امری ضروری است. کل هزینه دریافتی در مرحله مشاوره برای مجموع تمامی جلسات مشاوره 250 هزارتومان است که این هزینه بعد از عقد قرارداد به متقاضیان عودت داده می‌شود.

3- جلسه مشاوره حضوری تصمیم‌سازی نهائی (اختیاری)

بعد از طی کردن تمامی جلسات مشاوره، متقاضی می‌تواند با هر کدام از موسساتی که گزینه و پیشنهاد مناسب‌تری را ارائه داده است اقدام به عقد قرارداد کند. در صورتی که متقاضی در این مرحله بین چند موسسه یا چند کشور مردد باشد، برای ایشان یک قرار ملاقات و مشاوره تکمیلی در دفتر مرکزی تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و یا نمایندگی های مرکز کار ایران در سایر شهرها و استانها برای ایشان تنظیم می شود. در این جلسه کلیه مدارک، مستندات، سوابق، علاقمندیها، شرایط مالی، تحصیلی، تسلط به زبان و… دریافت و بررسی شده و تصمیم سازی برای رسیدن به بهترین انتخاب برای متقاضی صورت می‌گیرد. جلسه تصمیم سازی، اختیاری بوده و مشمول هزینه جداگانه است.

4- نظارت و همراهی پس از قرارداد تا انتهای مسیر

بعد از عقد قرارداد متقاضی با موسسه، سامانه در کل مسیر به عنوان یک همراه تخصصی بر مسیر پیشرفت پرونده شما نظارت خواهد داشت. در صورت بروز هر گونه اختلاف بین متقاضی و موسسه مجری پرونده، تیم تخصصی سامانه با برگزاری جلسه مشترک با متقاضی و موسسه، مسئله را بررسی خواهد کرد. در این مرحله هدف بررسی تخصصی محل اختلاف موسسه و متقاضی و رساندن طرفین به یک تفاهم است. شایان ذکر است سامانه هیچگونه مسئولیت و اختیار حقوقی در قبال قراردادها نداشته و آنچه سامانه در این مرحله ارائه می‌کند، ایفای نقش مشاوره‌ای با ارائه اطلاعات تخصصی به متقاضی و سعی در حل اختلاف طرفین طی یک جلسه تخصصی است.

376286