اقدامات قابل تقدیر بیمه سلامت در راستای اجرای موفق نسخه نویسی الکترونیک

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان از تلاش ها و اقدامات مدیر کل و مجموعه بیمه سلامت در راستای اجرای موفقیت آمیز طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و هموار کردن مسیر این پروژه مهم تقدیر و تشکر کرد.
تصویر اقدامات قابل تقدیر بیمه سلامت در راستای اجرای موفق نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا نجاتی معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از اول دی‌ماه تمامی نسخ بیمه سلامت در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته می‌شود و این موضوع به فرمانداری‌های استان خوزستان ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی، استانداری خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در وزارت بهداشت در توسعه برنامه پنجم و ششم تصمیم به اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی گرفته شده است، در سالهای گذشته و ابتدای سال جاری در دانشگاه های دولتی این کار توسط بیمه سلامت استان با موفقیت بالای 90 درصد تولید نسخ الکترونیک انجام شد.

وی افزود: بخش دیگر این طرح در حوزه حمایت و پشتیبانی مسئولان بلندپایه استانی و هماهنگی بین بخشی دستگاههای مرتبط با حوزه را به صورت جدی می طلبد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یاد آور شد: از اول دی‌ماه تمامی نسخ در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته می‌شود و این موضوع به فرمانداری‌های استان خوزستان ابلاغ شده است.

نجاتی با تاکید بر آمادگی همه برای اجرای این طرح، بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه با فراهم کردن زیر ساخت‌ها و فضای عمومی این موضوع را در اول دی‌ماه اجرایی می‌کنند، لذا دریافت هر گونه هزینه مالی نیز در این خصوص ممنوع است.

376181

سازمان آگهی های پرسون