جریمه کرونایی مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی لغو شد

به دنبال اعلام تازه‌ترین آمار رنگ‌بندی کرونایی شهرها که نشان دهنده این است که هیچ شهر قرمز و نارنجی کرونایی در کشور وجود ندارد، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز اعلام کرد که جریمه کرونایی مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی نیز اعمال نمی‌شود.

تصویر جریمه کرونایی مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی لغو شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ عین‌الله جهانی، به جدیدترین نقشه و آمار کرونایی شهرها در کشور اشاره کرد و گفت:‌ برابر اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر تنها ۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت قرمز یا نارنجی کرونایی قرار ندارد، از این رو طبیعی است که جریمه مربوط به سفر به و از شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی نیز دیگر اجرا نمی‌شود.

وی اضافه کرد:‌ پیش از این برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و نیز خروج پلاک‌های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی مشمول جریمه بوده و به ترتیب برای خودروهای شهرهای قرمز یک میلیون تومان و برای شهرهای نارنجی نیم میلیون تومان جریمه اعمال می‌شد که با رنگبندی جدید این جریمه‌ها موضوعیتی ندارند.

پیش از این سردار سیدکمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا نیز از پایان منع تردد شبانه که تردد خودروها از ساعت 22 تا 3 بامداد را ممنوع کرده‌بود، خبر داد. بر این اساس می‌توان گفت که دیگر هیچ جریمه ترافیکی مرتبط با کرونا در کشور اجرا نمی‌شود.

منبع: ایسنا

376032