برگزاری آیین بیستمین سالگرد تأسیس کانون مربیان فوتبال ایران با مشارکت بیمه کارآفرین

بیستمین سالگرد تأسیس کانون مربیان فوتبال ایران با مشارکت شرکت بیمه کارآفرین و شهرداری منطقه ده شهرداری تهران، در روز یکشنبه 14 آذرماه در تالار ایوان شمس برگزار گردید.
تصویر برگزاری آیین بیستمین سالگرد تأسیس کانون مربیان فوتبال ایران با مشارکت بیمه کارآفرین

به گزارش سایت خبری پرسون، آیین بیستمین سالگرد تأسیس کانون مربیا فوتبال ایران با حضور محمد حیدری مدیرعامل، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش، جمعی از مدیران ستادی، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران، رئیس شهرداری منطقه ده شهرداری تهران، مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران در تالار ایوان شمس برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم بیژن ذوالفقارنسب، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در این آیین، به ذکر تاریخچه ای از تأسیس و فعالیت کانون مربیان فوتبال ایران پرداخت. سپس کلیپ یادبودی از درگذشتگان فوتبال ایران پخش گردید.

در ادامه مراسم، بین کانون مربیان با سازمان محیط زیست و آموزش و پرورش تهران تفاهم نامه ای به امضا رسید، سپس، شهاب الدین عزیز خادم رئیس فدراسیون فوتبال به ذکر عملکرد فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر و کسب افتخارات فوتبال پرداخت.

در این مراسم، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین با معرفی بیمه کارآفرین و ذکر اهداف و ماموریت های این شرکت و ایراد تاریخچه ای از فعالیت شرکت بیمه کارآفرین سخنان خود را آغاز نمود، وی در ادامه اظهار امیدواری کرد:« همکاری بین بیمه کارآفرین و کانون مربیان فوتبال ایران در جهت خدمت رسانی بهتر به اهالی ورزش را بوجود آورد.»

در آیین بیستمین سالگرد تأسیس کانون مربیان فوتبال ایران از طرح بیمه مربی رونمایی گردید و رئیس کانون مربیان فوتبال و رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اهدا تندیس از مدیرعامل بیمه کارآفرین تجلیل نمودند.

در پایان آیین از سرمربیان قبلی تیم ملی با اهدا تندیس کانون تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

374274