«پلاک ۱۳» کلیشه حضور من در نقش‌های طنز را شکست

حسین رفیعی می گوید نقشی که به او در سریال «پلاک ۱۳» با تصویر همیشگی ایفای نقش های طنز فاصله دارد.
تصویر «پلاک ۱۳» کلیشه حضور من در نقش‌های طنز را شکست

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین رفیعی بازیگر سریال «پلاک ۱۳» که این شب‌ها از شبکه سه سیما روانه آنتن می‌شود اظهار کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان هستم. این سریال که قرار است ۹۰ قسمت داشته باشد به طور همزمان فیلمبرداری و پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای یک کار جدید دعوت به کار شده است، توضیح داد: برای حضور در یک ریالیتی‌‌شو از من دعوت به عمل آمده است ولی حضورم در این کار منوط به این است که بازیم در این اثر منافاتی با بازی در «پلاک ۱۳» نداشته باشد چون اگر اینگونه شود متاسفانه نمی‌توانم در آن کار حضور داشته باشم. لازم به ذکر است هم اکنون از من سریالی با عنوان «نارگیل» در پلتفرم ها در حال پخش است.

رفیعی با بیان اینکه بعد از مدت‌ها سریالی ۹۰ قسمتی از تلویزیون در حال پخش است، تاکید کرد: موفقیت این سریال به چند عامل بستگی دارد که مهمترین بخش آن هدایت کارگردان است زیرا آرش معیریان تنها به متن و طنازی بازیگران اکتفا نکرده بلکه سابقه سینمایی او باعث شده سریال روایت و ساختاری بهتر داشته باشد.

این بازیگر که سریال «نارگیل» با بازی وی در حال پخش از پلتفرم ها است با بیان اینکه مردم مجموعه تلویزیونی «پلاک ۱۳» را پسندیده‌اند، گفت: از عکس العمل‌هایی که در کوچه و خیابان می‌بینم متوجه می‌شوم مردم «پلاک ۱۳» را پسندیده‌اند البته ممکن است نقدهایی هم وجود داشته باشد. لازم به ذکر است اگر اثری خنثی باشد نه نقد مثبت از او خواهیم دید نه نقد منفی، اما وقتی از فیلم یا سریالی تعریف یا نقد می‌بینیم بیانگر این امر است که این اثر دیده شده است.

بازیگر «پلاک ۱۳» بیان کرد: من بازیگر طنز هستم ولی در این کار تماشاچی با چهره جدیدی از حسین رفیعی مواجه می‌شود.

رفیعی درباره برخی مشکلات ممیزی درسریال تصریح کرد: طبیعتاً در این کار نیز برخی مسائل ممیزی وجود دارد اما این نکته قابل درک است، چون رسانه ملی برای خود معیارهایی دارد که موظفیم به آن پایبند باشیم. درضمن شوخی ما با برخی مشاغل به معنای توهین نیست بلکه سعی داریم با شوخی لحظات شادی را برای مردم فراهم کنیم.

وی در انتهای سخنانش تاکید کرد: آثار ۸۰ یا ۹۰ قسمتی ممکن است به دلیل طولانی بودن قسمت‌ها با تکرار مواجه شوند ولی خوشبختانه به دلیل حساسیت‌های کارگردان این اتفاق مطمئناً در سریال «پلاک ۱۳» رخ نخواهد داد. در نهایت امیدوارم مخاطب خاص و عام تا انتها کار را بپسندند.

منبع: صبا

373902