ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور آغاز شد

ثبت نام شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد و تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر ادامه دارد.
تصویر ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ثبت نام شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور – مرحله نظری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش کشور آغاز شد. داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت پرونده تشکیل داده یا آن را تکمیل کنند.

فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

داوطلبان شرکت در این آزمون تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند. این آزمون روز پنج شنبه ۹ دی به صورت الکترونیک در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۷ دی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ دی و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ این روز برگزار می شود. داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود. اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. همچنین این افراد در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی) برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

373069