اعلام تاریخ اکران انیمیشن «ترولز» 3

این انیمیشن کمدی و موزیکال قرار است اکرانی کامل و انحصاری را تجربه کند و مانند قسمت دوم عرضه دیجیتالی و استریم روی پلتفرم VOD نخواهد داشت.
تصویر اعلام تاریخ اکران انیمیشن «ترولز» 3

به گزارش سایت خبری پرسون، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمیشن Trolls ۳ تایید و اعلام شده است. استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اعلام کردند که قسمت سوم انیمیشن Trolls در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این انیمیشن کمدی و موزیکال قرار است اکرانی کامل و انحصاری را تجربه کند و مانند قسمت دوم عرضه دیجیتالی و استریم روی پلتفرم VOD نخواهد داشت.

پس از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، یونیورسال تصمیم گرفت تا انیمیشن Trolls World Tour را به‌جای اکران در سال‌های سینما ازطریق سرویس PVOD عرضه کند و در بهار سال گذشته انیمیشن Trolls ۲ روی نسخه پرمیوم و استریم پلتفرم VOD عرضه شد و توانست در طول نمایش از این طریق بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کند تا عرضه موفقی در این دوران داشته باشد. البته عرضه این انیمیشن روی سرویس PVOD با اعتراض سینمادارها و در ادامه تحریم یونیورسال همراه شد، اما در نهایت شاهد توافق یونیورسال با صاحبان سینما بودیم.

منبع: ایرنا

372738