به گزارش سایت خبری پرسون، حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو2015: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارت نو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.
وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیلگری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواستههای مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.
مدیر تشکیلات و روشهای شرکت بیمه تجارت نو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بینالمللی ایزو 9001 به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهرهوری و ذخیره زمان می شود.
یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو 9001:2015 توضیح داد: یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارت نو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیتههای مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.
وی، افزود: با همکاری تمام واحدهای سازمانی پیشنیازهای لازم در شرکت بیمه تجارتنو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامههای بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.
یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامههای آینده شرکت بیمه تجارتنو در راستای گواهینامه ایزو 9001 عنوان کرد.
مدیر تشکیلات و روشهای شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به اهمیت مشتریمداری در شرکت بیمه تجارت نو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده میباشد.