مراسم تودیع معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد

معاون امنیتی و سیاسی استاندار در مراسم تودیع عنوان کرد: همواره خیر عمومی را بر منافع شخصی مقدم داشتم.
تصویر مراسم تودیع معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم تودیع معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان عصر امروز در دفتر استاندار گلستان و با حضور معاونین و مدیران ستادی حوزه معاونت برگزار شد.

دکتر زنگانه استاندار گلستان در این نشست با تقدیر از زحمات معاون امنیتی وسیاسی گفت: « مکتبی» شخصیتی فرهیخته و فرهنگی است و تلاش های ارزنده ای در معاونت سیاسی و امنیتی در طول تصدی به انجام رساندند. زنگانه همچنین اظهار امیدواری کرد استان همچتان از دیدگاه های مکتبی استفاده ببرد

در ادامه مکتبی در سخنانی با قدردانی از مجموعه پرسنل معاونت سیاسی و همه ی کسانی که در طول یک سال معاونت ایشان در این حوزه زحماتی را متحمل شدند گفت: امیدوارم تمام مردم استان اعم از روحانیون، سیاسیون، اصحاب رسانه و همه دست به دست هم داده و با همکاری و تعامل با هم برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنیم.

وی امنیت و وحدت را عامل پیشرفت استان دانست و افزود: خداوند بزرگ را شاکرم که در مدت فعالیتم در این سمت توانستم وفاق و امنیت و ‌وحدت بین گروههای سیاسی و اقوام را هر چه بیشتر کنم و به همکاران بزرگوارم در ادامه مسیر توصیه می کنم هر چه در توان دارند برای حفظ و صیانت از این وحدت و برای پایداری امنیت که آسایش و آرامش عمومی را به همراه دارد و‌در سایه ی آن می توان پیشرفت و توسعه ی همه جانبه ی استان را شاهد بود به کار بندند.

مکتبی در پایان سخنانش گفت: در تمام دوران مسئولیت همواره خیر عمومی را بر منافع شخصی مقدم داشتم و هیچگاه بر این اصل خدشه ای وارد نشد. مکتبی ضمن قدر دانی از حق شناس،استاندار پیشین یادآور شد: ازین پس نیز صادقانه، متواضعانه و بی منت از هیچ کوششی برای توسعه همه جانبه و رفع مشکلات و خدمت به مردم شریف استان دریغ نخواهم کرد.

در ادامه فتح اله نوری مشاور عالی استاندار ضمن قدردانی از شخصیت منصف و معتدل مکتبی رفت و آمدهای مدیران را مساله ای عادی دانست و اظهار امیدواری کرد از تجربیات مکتبی به نحوی در خور استفاده شود
در پایان سید علی مهاجر بعنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به حاضران معرفی شد.

منبع: روزنامه گلشن مهر

370689