عسکری بیان کرد؛

رئیسی فورا وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند/ اهمال به صلاح هیچکس نیست!

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش به صلاح نیست و رئیس جمهور باید هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس اقدام کند.
تصویر رئیسی فورا وزیر آموزش و پرورش  را به مجلس معرفی کند/ اهمال به صلاح هیچکس نیست!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: تعلل دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش به صلاح نیست و رئیس جمهور باید هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس اقدام کند.

وی بیان کرد: بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی سال‌ها عُمر خود را برای توسعه ایران صرف کرده و امروز در پیچ و خم زندگی، گرانی و تورم سرسام آور شرمنده خانواده های خود هستند. روا نیست مشکلات این افراد پیگیری نشود و همه دستگاه ها باید در حل مشکلات آنها تلاش کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش نزولات جوی و خشکسالی های پیاپی در سال های اخیر، تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت را با مشکل مواجه کرده است، گفت: دولتمردان به ویژه وزیر نیرو تمهیدات لازم را برای انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی اتخاذ کند.

عسکری ضمن انتقاد از افزایش قیمت ها، تصریح کرد: گرانی سرسام آور مردم را با مشکلات جدی مواجه کرده و از سوی دیگر بیکاری به عنوان یکی از مشکلات جدی جامعه محسوب می شود که انتظار می رود دولت تمهیداتی را برای کنترل گرانی ها اتخاذ کند.

منبع : مهر

369645