ایجاد اشتغال در کشور وظیفه وزیر کار نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر بسته‌های پیشنهادی دولت در رابطه با ایجاد اشتغال به نمایندگان ارائه نشده است. ضمن این که ایجاد اشتغال وظیفه و مسئولیت وزیر کار نیست.
تصویر ایجاد اشتغال در کشور وظیفه وزیر کار نیست

علی بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده عبدالملکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد 1 میلیون و 850 هزار شغل تا پایان سال 1401 به خبرنگار پرسون، گفت: چنین موضوعی در مجلس مطرح نشده است، در حال حاضر بسته‌های پیشنهادی دولت به نمایندگان ارائه نشده است. ضمن این که ایجاد اشتغال وظیفه و مسئولیت وزیر کار نیست.

بابایی کارنامی در خصوص عملکرد دولت تا به امروز گفت: برحسب شرایط و زمان اقدامات دولت سیزدهم به ویژه در توزیع واکسن کرونا خوب بوده، رئیس جمهور در رابطه با سفرهای استانی عملکرد قابل قبولی داشته و با حضور میان مردم مشکلات را حل می کند، منتظر نتایج بعدی تصمیمات دولت هستیم.

وی افزود: سفرهای استانی باید یک بار انجام شود و رئیس جمهور به طور عینی در جریان مشکلات، اولویت، آسیب‌ها و ظرفیت‌های استان قرار گیرد. بنابراین دیگر نیازی به تکرار سفرهای استانی در چهار سال آینده نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: دولت صرفا با یک بار سفر به استان و یا منطقه‌ای شناخت لازم از آن را کسب می‌کند و بر مشکلات اشراف پیدا می‌کند و باید به فکر برنامه ریزی و عمل برای جبران کمبودها باشد و حضور مجدد رئیس جمهور و هیئت وزیران در آن استان ضرورتی ندارد.

368447

مطالب مرتبط