احتمال حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه سالگرد حوادث آبان

از ساعاتی قبل اختلال در سیستم پمپ بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد. این موضوع همزمان با تدارک گسترده رسانه‌های ضد انقلاب در مورد حوادث آبان ۹۸ احتمال حمله سایبری را تقویت می‌کند.

تصویر احتمال حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه سالگرد حوادث آبان

به گزارش سایت خبری پرسون، از ساعاتی قبل اختلال در سیستم پمپ بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد. این موضوع همزمان با تدارک گسترده رسانه‌های ضد انقلاب در مورد حوادث آبان ۹۸ احتمال حمله سایبری را تقویت می‌کند اگرچه هنوز مسئولین مربوطه در این رابطه اظهار نظری نکرده‌اند.

در آبان ۹۸ نیز به دنبال سوء تدبیر دولت در افزایش ناگهانی بنزین، همین رسانه ها با دامن زدن به اعتراضات مردم خیلی زود اعتراضات را به خشونت مسلحانه کشاندند که منجر به کشته شدن حدود ۲۰۰ نفر شد.

در سال ۹۸ هجوم افراد مسلح به مراکز حساس نظامی و مراکز انبار سوخت و کالای استراتژیک، همزمان با حمایت رسانه‌ای جریان ضد انقلاب نشان داد که از مدتها قبل برای به آشوب کشیدن و کشته سازی در کشور برنامه ریزی شده است و صرفا منتظر بهانه ای برای عملیاتی کردن برنامه خود بوده‌اند.

شباهت‌های هماهنگی رسانه‌ای و عملیات میدانی جریان ضد انقلاب در این ماجرا نیز شائبه حمله سایبری به پمپ بنزین را تقویت می‌کند.

منبع: فارس

367702