ارزشمندترین دارایی ادل چیست؟

ادل شاید یکی از پولدارترین و محبوب‌ترین خواننده‌های دنیا باشد اما کمتر کسی می‌تواند حدس بزند ارزشمندترین یادگاری که در زندگی دارد چیست.
تصویر ارزشمندترین دارایی ادل چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ادل که این روزها با انتشار یک تک‌آهنگ و روزشماری برای آمدن تازه‌ترین آلبومش به بازار موسیقی دنیا دوباره خبرساز شده، در یک گفتگوی مکتوب اعتراف کرد باارزش‌ترین دارایی‌اش تکه‌ای آدامس است که زمانی سلین دیون، دیگر خواننده نامدار و محبوب دنیا جویده بود. گفته‌های ادل بخشی از یک گفتگوی موسوم به ۷۳ پرسش از نشریه ووگ آمده است.

خواننده ۳۱ ساله بریتانیایی درباره اینکه چطور توانسته آدامس جویده سلین دیون را به دست بیاورد گفت: «جیمز کوردن دوست من است و البته یک برنامه تلویزیونی هم دارد که آدم‌های سرشناس در آن سوار یک خودرو می‌شوند. جیمز که از میزان علاقه من به سلین دیون خبر داشت، از او خواسته بود آدامس خودش را درون یک دستمال بگذارد تا دست من برساند.» ادل حالا این تکه آدامس جویده‌شده را قاب کرده و برای خودش نگه داشته است.

این خواننده محبوب که دوران همه‌گیری کرونا را به کم کردن شدید وزن اختصاص داد، چند روز پیش تازه‌ترین تک‌آهنگ خود را منتشر کرد. «به من سخت نگیر» نخستین ترانه از آلبوم «۳۰» ادل است که ۱۹ نوامبر شش سال پس از آلبوم پیشین به بازار می‌آید و انتظار می‌رود رکوردهای فروش را بشکند. تک‌آهنگ او در کمتر از ۲۴ ساعت ده‌ها میلیون بار در یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی دیده و شنیده شد و در استرالیا پله اول پرفروش‌های بازار موسیقی را از آن خود کرد.

به گفته ادل، آلبوم «۳۰» شخصی‌ترین اثری است که او در این سال‌ها منتشر کرده و بخشی از آن به دلیل جدا شدن از سایمن کانکی با وجود داشتن یک فرزند مشترک بوده است. او گفت: «ترانه‌های آلبوم را وقتی می‌نوشتم که در حال بازسازی خانه و قلبم بودم.»

منبع: همشهری آنلاین

367198