تشویق ایستاده یک خواننده توسط فرازمینی‌ها صحت دارد؟

دمی لواتو بازیگر و خواننده آمریکایی ادعاهایی در رابطه برخورد با بیگانگان فضایی مطرح کرده است.

تصویر تشویق ایستاده یک خواننده توسط فرازمینی‌ها صحت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ایندیپندنت‏، تصاویر جدید از مستند «ناشناخته» (Unidentified) دمی لواتو نشان می‌دهد که این بازیگر و خواننده آمریکایی در تلاش برای برقراری ارتباط با بیگانگان، آهنگ سال ۲۰۱۱ خود «آسمانخراش» (Skyscraper) را می‌خواند. لواتو در این سریال مستند با عنوان «ناشناخته» (Unidentified) به بررسی احتمال وجود حیات موجودات فراطبیعی می‌پردازد.

در کلیپ جدیدی از این مجموعه که از شبکه پیکاک (Peacock) پخش شده، لواتو تلاش می‌کند با بیگانگان فضایی ارتباط برقرار کند. لواتو پیش از آنکه ترانه آسمانخراش خود را بخواند می‌گوید: «دلم می‌خواهد چیزی پراحساس بخوانم.»

پس از آنکه این بازیگر و خواننده ۲۹ ساله خواندن را متوقف می‌کند، دستگاهی که ظاهرا برای تشخیص فعالیت‌های فراطبیعی طراحی شده‏، صداهایی تولید می‌کند. یکی از افراد حاضر در آن مکان به شوخی می‌گوید: «ایستاده تشویق می‌کنند.»

لواتو این ویدیوی کوتاه را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته و نوشته است: «چه چیزی بهتر از تشویق ایستاده توسط فرازمینی‌ها؟ من منتظر می‌مانم…»

این توییت که بیش از ۷۲۰۰ لایک دریافت کرده‏، با واکنش پر از ابهام طرفداران این خواننده مواجه شده است.

یکی از کاربران می‌نویسد: «آنها می‌توانند آواز بخوانند اما من احساس مورمور شدن دارم.» یکی دیگر می‌نویسد: «آنها زیبا هستند اما مورمور، خدای من.»

شخص دیگری می‌نویسد: «من سوالات زیادی دارم ...».

مستند «ناشناخته» چهار قسمت است و لواتو به همراه خواهرش دالاس و دوست شکاکش متیو اسکات مونتگومری را دنبال می‌کند که به ملاقات افراد «ربوده شده توسط بیگانگان فضایی» می‌روند و گزارش‌های اخیر شاهدان عینی را بررسی می‌کنند. این سه نفر همچنین به بررسی گزارش‌های محرمانه دولت ایالات متحده در مورد بشقاب‌پرنده‌ها و مشاهده احتمالی بیگانگان می‌پردازند.

مستند ناشناخته اخیرا در شبکه پیکاک نمایش داده شده است.

363409