انتشار کتاب «جلوه‌های بصری»

کتاب «جلوه‌های بصری» نوشته شهرزاد شاه‌حسینی به‌تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.
تصویر انتشار کتاب «جلوه‌های بصری»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «جلوه‌های بصری» نوشته شهرزاد شاه‌حسینی به‌تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

با توجه به توسعه جهانی رسانه‌های صوتی و تصویری و نیاز روزافزون رسانه‌های سینما و تلویزیون در جهت به‌کارگیری جلوه‌های ویژه و افزایش دامنه تولیدات صوتی و تصویری، اعم از فیلم‌های سینمایی، مجموعه‌ها و زنجیره‌های تلویزیونی، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای که در آن‌ها از یکی از امکانات جلوه‌های بصری استفاده شده است و با رویکردهای توأم با تحولات فزاینده در بازار دیداری و شنیداری و ابزارها و تکنولوژی‌های قابل دسترس در بازار، شتاب تغییر در روش‌ها و ابزارهای برنامه‌سازی و فیلم‌سازی، نسبت به گذشته امری اجتناب‌ناپذیر است. جلوه‌های بصری بخش ضروری در جای جای هنر و صنعت سرگرمی امروزی به شمار می رود.

با فراگیرشدن دانش بهره‌برداری از رایانه و توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن در این زمینه، روز به روز بر علاقه‌مندان این حوزه افزوده می‌شود بدین لحاظ نیاز به توسعه و ارتقاء سطح دانش این تخصص و الزام آموزش‌ها و تحقیقات دانشگاهی به شدت احساس می‌شود که هم‌اکنون تنها در سطح کاردانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی این رشته به طور تخصصی آموزش داده می‌شود.

این‌کتاب با ۱۳۳ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۰ هزار تومان منتشر شده است.

366154