مدیرکل دفتر موسیقی به زودی اعلام می‌شود

محمود شالویی گفت: مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به زودی اعلام می‌شود و در باقی پست‌ها فعلا تغییری رخ نخواهد داد.
تصویر مدیرکل دفتر موسیقی به زودی اعلام می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «دیوارها سخن می‌گویند» دقایقی را به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

او که سال‌ها قبل تجربه مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران و همچنین اداره کل هنرهای تجسمی را بر عهده داشته است، درباره انتخاب مدیران جدید دفاتر و اداره کل های معاونت هنری گفت: فعلا تا قطعی شدن شرایط و انتخاب معاون امور هنری بنده در این سمت فعالیت دارم و درباره انتخاب مدیران جدید باید بگویم که در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی شاهد تغییراتی خواهیم بود و مدیر اداره کل موسیقی معرفی می‌شود اما مدیران دیگر همچنان تا اطلاع ثانوی در سمت خود فعالیت خواهند کرد.

شالویی همچنین در پاسخ به یک خبرنگار دیگر درباره برنامه‌های خود در حوزه تجسمی توضیح داد: در حوزه تجسمی از دوره من سلسله کارهای جدی‌ای به ویژه در زمینه اقتصاد هنر شروع شده است. به نظر من از مهم‌ترین کارهایی که باید ادامه پیدا کند و فکر نوین و جدیدی برای آن شکل بگیرد، موضوع تحول در اقتصاد هنرهای تجسمی و موضوع خرید آثار هنری است.

او در پایان عنوان کرد: احیای قانون دو دهم درصد از محل تملک دارایی‌ها برای خرید آثار هنرهای تجسمی و قرار دادن آن‌ها در نظام اداری کشور ما و گرایش به سمت و سوی آثار هنری از جمله اولویت‌هایی است که معتقدم باید زمینه‌ای برای تحول اقتصاد هنر فراهم شود.

مراسم رونمایی از کتاب «دیوارها سخن می‌گویند» گزیده عکس‌های امراله فرهادی ۲۷ مهر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صبا

366649