معرفی نفرات برتر جنگجویان ووشو

رقابتهای جنگجویان ووشو در حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش و جوانان و با معرفی نفرات برتر پیگیری شد.
تصویر معرفی نفرات برتر جنگجویان ووشو

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مرحله نهایی رقابت‌های آزاد ساندا موسوم به «مبارزه جنگجویان ووشو» دسته منتخبان عصر یکشنبه با برگزاری دیدارهای پایانی اوزان ۶۰-، ۷۰-، ۸۰- و ۹۰- در حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‎ای وزیر ورزش و جوانان پیگیری شد و با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.

بر همین اساس در دسته ۶۰- کیلوگرم پیمان رحمانی از کرمانشاه با برتری مقابل محمدعلی اقتدار از هرمزگان به عنوان قهرمانی دست یافت. در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمد سیفی از زنجان، عباس کریمی از گیلان را شکست داد و اول شد.

مجید هاشم بیگی از زنجان ضمن برتری مقابل علیرضا سربلند از لرستان به مقام نخست دسته ۸۰- کیلوگرم رسید و در آخرین دسته وزنی یعنی ۹۰- کیلوگرم، مهدی مرادی از البرز با کسب برتری مقابل مرتضی نوروزی از سمنان قهرمان شد.

رقابت‌های مبارزه جنگجویان ووشو طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه در حاشیه دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شده بود.

امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترکین فدراسیون‌های ورزشی، حسین اوجاقی و زهرا ناطقی نواب رئیس فدراسیون، علی صدیقی دبیر فدراسیون و جمعی از ملی ‎پوشان، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و سایر اعضای خانواده ووشو این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

منبع:مهر

366136