شاخص‌های انتخاب مدیران شهری اعلام شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از دلایل شکست دوره پنجم مربوط به انتصاب‌های آنها بود که اغلب افراد یا از احزاب برنده، یا از افراد نزدیک شورا بوده و یا ژن خوب داشته‌اند.

تصویر شاخص‌های انتخاب مدیران شهری اعلام شود

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد شربیانی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: باید یک بازخوانی از مسیری که آماده‌ایم، انجام شود. آقای سروری فروردین ماه در یک مصاحبه فرمودند که به دنبال سهم خواهی نخواهیم بود و افراد را به خاطر نسبت وارد لیست نمی‌کنیم و معیار ما شایسته سالاری است.

وی افزود: بر اساس این منطق و عهد و پیمان، اساس تعهد ما نیز بر اساس شایسته سالاری است. لذا نیروها نیز در یک کمیته مورد بررسی قرار گرفتند و ترکیب هیئت داوری نیز مشخص بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: انتظار می‌رود که شهردار تهران نیز شاخص‌های خود در انتخاب مدیران را اعلام کند تا بدانیم که آیا فرصت ارائه خدمات از سوی مدیران یکسان بوده است یا خیر.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: یکی از دلایل شکست دوره پنجم مربوط به انتصاب‌های های آنها است که اغلب افراد یا از احزاب برنده، یا از افراد نزدیک شورا بوده و یا ژن خوب داشته‌اند که منجر به ناکارآمدی شد.

وی تاکید کرد: ما شعارهایی به مردم دادیم که باید به آنها وفادار باشیم و به جوان گرایی، فساد ستیزی و سرمایه اجتماعی تهران وفادار باشیم.

شربیانی عنوان کرد: به همین منظور از شهردار می‌خواهم که شاخص‌های انتخاب مدیران شهری را اعلام کند. همچنین اسامی و رزومه و مشخصات تیم و کانون ارزیابی به افکار عمومی عرضه شود و اعلام شود که چه تعداد رزومه در اختیار شهردار قرار گرفته و به چه شکل دسته بندی شده‌اند.

منبع: مهر

365924