بازدید از کارخانه صنایع غذایی انسی؛

اولین تولید کننده رشته اسپاگتی بصورت سنتی مربوط به چه شرکتی بود؟

میر احمدی بیان کرد: تاسیس شرکت صنایع غذایی انسی به سال  ۱۳۵۱ شمسی بر می گردد؛ که ابتدا بصورت کارگاهی در محله یافت آباد فعالیت خود را آغاز کردیم و اولین تولید کننده رشته اسپاگتی بصورت سنتی بودیم.
تصویر اولین تولید کننده رشته اسپاگتی بصورت سنتی مربوط به چه شرکتی بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دکترسید یاسر میر احمدی مدیر عامل شرکت گروه صنایع غذایی انسی ماکارون در حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: تاسیس انسی به سال ۱۳۵۱ شمسی بر می گردد که ابتدا بصورت کارگاهی در محله یافت آباد فعالیت خود را آغاز کردیم و اولین تولید کننده رشته اسپاگتی بصورت سنتی بودیم.

وی بیان کرد: در راستای توسعه و پیشرفت صنعت و اضافه کردن دستگاه های جدید و بروز توانستیم خود را با صنعت روز دنیا تطبیق دهیم.ذدستگاه های تولیدی ما با دستگاه های اروپایی تفاوتی ندارد؛ از لحاظ خروجی و بازدهی نیز از برترین ها هستیم.

میر احمدی اشاره کرد: شرکت صنایع غذایی انسی به جهت کیفیت و نوع طراحی جزو برندهای گرید یک می باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تولید اسپاگتی در اروپا است، بیان داشت: شرکت انسی نیز توانست محصولات خود را به اروپا صادر کند و برترین صادرکننده رشته آش سازی پلو است.

میر احمدی با اشاره به اینکه با سیستم r&m در بازار صادراتی و هدف به عنوان یک برند برتر شناخته شده ایم، گفت: این را مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی کارمندان، کارگران، متخصصان زحمتکش هستیم.

مدیر عامل شرکت غذایی انسی اشاره کرد: در آستانه روز جهانی استاندار هستیم و ما اولین رشته استاندارد در کشور را تولید کرده و تدوین نامه های استاندارد توسط متخصصان شرکت انسی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در حال توسعه هستیم و از توسعه باز نخواهیم ماند، بیان داشت: در حال خریداری دستگاه های تولیدی ۲۰۱۹ دنیا هستیم که وارد ایران کنیم.

میر احمدی بیان کرد: در سال گذشته با توجه به تقاضای مخاطب محصولات جدیدی چون ترشیجات، آبلیمو، خیارشور و زیتون را وارد بازار کردیم.

وی بیان داشت: محصولات انسی را به کشورهای عراق، افغانستان، حاشیه خلیج فارس، کانادا، آمریکا، استرالیا و آفریقا ارسال کردیم که
در عراق بیشترین شهریه را صادر کردیم.

میر احمدی با اشاره به اینکه در حوزه بسته بندی جزو اولین ها هستیم، بیان کرد: انسی شرکتی پویا و نیز از تجارب متخصصین و متعاهدین و افراد بزرگ در این صنعت استفا ده کرده و به مسائل و مشکلات مشتریان رسیدگی می کند.

مدیر عامل شرکت موادغذایی انسی توضیح داد: در حوزه تولید و توسعه بازار داخل ۱۲ درصد از سهم بازار در حوزه رشته آش کشور و نیز در رضایت مندی مشتری نسبت به تولید آش در گرید اول و در رشته های فرمی از لحاظ کیفیت جزو برترین ها هستیم.

وی در رابطه با اینکه شرکت انسی بیشتر در بحث صادرات ورود یافته است، تاکیدکرد: َکاهش ورود انسی در بحث داخلی به دلیل افت گندم و سیاست های غلط شرکت بازرگانی است. برای اخد یک کیلو گندم باید از گیت ۵۰ نفر عبور کنیم.

میراحمدی توضیح داد: صادرات در کشور ما قریب به ۳۵ متولی و نیز در کشورهای توسعه یافته یک متولی دارد. از دیگر مشکلات تعدد مجوزها و تعارض مجوزها می باشد.

وی افزود: در حوزه صنعت غذایی آنقدر دلال هست خود شرکت صادر نمی‌کند. فله فروشی معضل دیگر صادرات است که همان را با برند دیگر پخش می کنند و بحث چنج دلار و مالیات ارزش افزوده ای که به دلیل این‌ رسمی نمی توانند بفروشند صادرات دچار معضلات مالی شده است.

میر احمدی تاکیدکرد: بیشترین حجم صادرات ما مربوط به رشته سوپی و کلافی بود که به کشور عراق و کانادا صادر گردید. سال گذشته ارسال بار بالغ بر ۳۰۰۰ تن به عراق بود.

وی گفت: تقریبا ۵۰ درصد نسبت به سال گدشته در حوزه صادرات کاهش داشتیم و آن به دلیل نبود گندم، ارد، مشکلات ارزی و تعهدات پیمان ارزی بود. ارزش صادرات ما بالغ بر ۷ میلیون یورو بود.

میر احمدی با اشاره به مشکلات کشور در بحث تولید، بیان کرد: مشکلات مالیاتی،دستگاه قضایی که بعضا رایی را به اشتباه صادر می کند، آرد و گندم کشور و سهمیه هایی که بصورت رانتی ارائه می‌شود، سود بانک ها که بالغ بر ۲۰ درصد است، اینها از مهم ترین مشکلات کشور می باشد.

ساراپیرانه

365379