آب دزدی در روز روشن

بعد از کابل دزدی به عنوان یک سرقت خطرناک، دزدی برق برای استخراج بیت‌کوین (رمز ارز گرانقیمت) ودزدی‌های معمول و سنتی از زاپاس وخودرو و لوازم داخل ماشین تا دزدی منازل، این بار چشممان به دزدی آب آشامیدنی روشن شد. آبی که تعلق به همه مردم داشته و درباورهای دینی ما مهریه خانم حضرت زهرا (س) قلمداد می‌گردد.
تصویر آب دزدی در روز روشن

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید ابهری، آسیب شناس نوشت: درحالیکه کمبود آب در برخی از مناطق کشور در حال تبدیل به یک بحران می‌باشد، هنوز اندکی از هموطنان کاستی این ماده حیاتی را واقعا باور نکرده‌اند. هنوز بسیاری از افراد با شستن ماشین خود با آب مقادیر زیادی از این ماده حیاتی را هدر می‌دهند. بعضی با پر وخالی کردن استخرهای خود، گویی در اتلاف آب عمد دارند و به آینده خطرناک خود وهمنوعان خویش توجهی ندارند.

مسئولین و دلسوزان در بعضی از مناطق کشور مثل اصفهان و خوزستان مشکل کمبود آب را آتش زیر خاکستر ارزیابی کرده وضمن اخطار به دولتمردان در مورد عوارض سیاسی و اجتماعی در این نواحی ابرازنگرانی جدی کرده‌اند. در این گیرودار ناگهان درمیان اخبار با تاسف وتعجب ملاحظه می‌کنیم که در گرگان از لوله اصلی ورودی آب شهر با ایجاد انشعاب غیر قانونی مقادیر قابل توجهی از آب آشامیدنی سرقت می‌شود. یاللعجب به کجای این اخبار تلخ بیاویزم مغز یخ زده خود را؟
بعد از کشف دستگاه‌های بیت کوین در بورس و آشکار شدن مصرف فوق العاده برق در این سازمان، حالاباید شاهد این خبر باشیم. نکته قابل توجه در هر دو مورد این است که:

الف: تاریخ آغاز این دو حرکت قانون ستیزانه چه زمانی بوده است؟
ب: چرا بعد از انتخاب رئیسی ناگهان این مفاسد آشکار واعلام می‌گردد؟
ج: چرا کارشناسان آب در گرگان باتوجه به ورود وخروجی مقدار آن که باید در لیست کنترل‌های اصلی باشند مورد توجه قرار نگرفته؟
د: آیا این موضوع حساس وحیاتی با یک یا دو برکناری و عذر خواهی مختومه خواهد شد؟
ه: گفته می‌شود از این مقدار آب که کم هم نیست؛ برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شده است. واقعا بیان چنین دلایلی مصداق همان عذر بدتر از گناه نیست؟

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: آفتاب یزد

365333