پایتخت در بسیاری از حوزه‌ها از استان‌های دیگر عقب‌تر است

معاون اجتماعی و سیاسی استاندار تهران گفت: استان تهران در برخی از شاخص‌ها از بسیاری از استان‌ها عقب‌تر است که از آن حوزه‌ها بحث بهداشت و درمان، مدارس و ورزش است و اینها مشکلات استان تهران است.

تصویر پایتخت در بسیاری از حوزه‌ها از استان‌های دیگر عقب‌تر است

به گزارش سایت خبری پرسون، شکرالله حسن‌بیگی در مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران که ظهر امروز با حضور وزیر کشور و جمعی از مقامات استانی برگزار شد، گفت: استان تهران در برخی از شاخص‌ها از بسیاری از استان‌ها عقب‌تر است که از آن حوزه‌ها بحث بهداشت و درمان مدارس و ورزش است و اینها مشکلات استان تهران است.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه مدیران خوب و پرتلاش در استان هستند و می‌توانند با مدیر ارشد استان همکاری کرده و سختی کار در استان تهران را کاهش دهند.

معاون اجتماعی وسیاسی استاندار تهران با اشاره به اینکه عنصر محبت سه شاخصه دارد و باعث افزایش محبت می‌شود ادامه داد: دینداری، تواضع و بذل و بخشش که ما در این مدت که با آقای بندپی همکار بودیم همه این شاخص‌ها را در وجود ایشان دیدیم در جلسات متعدد به ویژه جلسات فرهنگ عمومی تلاش می‌کرد عنصر دین را در جامعه گسترش دهد. کار فرهنگی مانند کار عمرانی نیست. اثر کار فرهنگی در دراز مدت است.

حسن‌بیگی تصریح کرد: اگر افراد باهم صمیمی نباشند کاری از پیش نمی‌رود ما در استانداری همه با هم دوست‌بوده و کار را پیش می‌بردیم خدا را شاهد می گیرم استاندار تهران با بدنه کارشناسی ارتباط برقرار می‌کردند و بسیار متواضع بودند و تا جایی که در توان داشتند به وضعیت اعتبارات استانداری رسیدگی کردند. استان تهران در بسیاری از حوزه‌ها از استان‌های دیگر عقب‌تر است.

منبع: ایلنا

365328