کارشناس هواشناسی خبر داد؛

افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای اصفهان/ احتمال بارش پراکنده در نیمه غربی استان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان اظهار داشت: مای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین فردا پنجشنبه احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در نیمه غربی اصفهان وجود دارد
تصویر افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای اصفهان/ احتمال بارش پراکنده در نیمه غربی استان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در بیشتر مناطق استان خبر داد و اظهار داشت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان، اضافه کرد: فردا پنجشنبه احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در نیمه غربی اصفهان وجود دارد ضمن اینکه وضعیت جوی سایر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان تا فردا خواهد بود.

منبع: مهر

365312