هزینه پروازهای بلاتکلیف اربعین چه شد؟

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس توضیحاتی در خصوص استرداد مبلغ پروازهای انجام نشده اربعین ارائه داد.
تصویر هزینه پروازهای بلاتکلیف اربعین چه شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، روح‌الله نجابت، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس افزود: جلسه‌ای جدی و مفصل در کمیسیون با حضور مسئولان ذی‌ربط مراسم اربعین داشتیم و دوستان از وزارت کشور، سازمان هواپیمایی، حج و زیارت، وزارت راه، اورژانس، هلال‌احمر، صداوسیما و نیروی انتظامی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه معاون وزیر کشور گزارشی مفصل ارائه داد و سپس کمیسیون شوراها دغدغه‌های خود را اعلام کرد. در این دور تجربه جدیدی نداشتیم و به‌مراتب حجم زوار کمتر بود و لذا انتظار داشتیم کار با نظم و دقت بیشتری صورت گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد که اتفاقات به وجود آمده با انتظارات تطابق نداشت و لذا مجلس به‌صراحت نکات خود را بیان کرد و مسئولان هم آن را پذیرفتند.

نجابت خاطرنشان کرد: بخشی از این ناهماهنگی‌ها یقیناً قابل مدیریت بوده است؛ چراکه می‌توانستیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت دهیم و از طرفی حرف‌های دو و سه‌گانه از جانب مسئولان زده شده بود که شخصاً به‌عنوان یک شهروند شنونده آن بودم و اعتمادم خدشه‌دار شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در پاسخ به این سوال که استرداد بلیت پروازهایی که انجام نشده چه زمان به مسافران صورت می‌گیرد، گفت: موضوع پروازهای اربعین به‌صراحت بیان شد و مسئولان قول دادند که مشکل هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود.

منبع: مهر

365123