رضایت 70 درصدی کاربران از خدمات ارائه شده در شبکه شاد

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر شبکه شاد گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته از دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها، در بستر شاد، ۷۰ درصد از کاربران این شبکه از خدمات ارائه شده در «شاد» احساس رضایت دارند.
تصویر رضایت 70 درصدی کاربران از خدمات ارائه شده در شبکه شاد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی باقرزاده، با بیان این که وزارت آموزش و پرورش با همکاری اپراتور همراه اول، تمام ظرفیت‌های لازم را برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در بستر شاد به‌ عنوان بستر رسمی ارائه آموزش‌های مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا بکار گرفته است، أخذ نظرات کاربران را جهت حصول اطمینان از مطلوبیت خدمات ارائه شده از سوی این شبکه را جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

باقرزاده نتایج آخرین نظرسنجی که با مشارکت بیش از ۹۵ هزار نفر از کاربران شبکه آموزشی شاد(والدین، معلمان و دانش آموزان) انجام گرفت را بیانگر افزایش رضایتمندی کاربران این شبکه ارزیابی کرد.

منبع: سیتنا

365033

سازمان آگهی های پرسون