پیام تسلیت رئیسی به مناسبت درگذشت نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس خبرگان

رئیس جمهور با تسلیت درگذشت نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: این روحانی اندیشمند و سخنور توانا، تمام عمر پرثمر خود را در مسیر تبیین و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و خدمت خالصانه به مردم سپری کرد.
تصویر پیام تسلیت رئیسی به مناسبت درگذشت نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس خبرگان

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی تاکندی، نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: این روحانی اندیشمند و سخنور توانا، تمام عمر پرثمر خود را در مسیر تبیین و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و خدمت خالصانه به مردم سپری کرد. متن پیام آیت‌الله رئیسی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی تاکندی، نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر خاطر گردید.

این روحانی اندیشمند و سخنور توانا، با بیانی شیوا و تاثیرگذار تمام عمر پر ثمر خود را در مسیر تبیین و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و خدمت خالصانه به مردم سپری کرد و منشا خدمات علمی و فرهنگی ارزشمندی شد که همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه، مردم شریف استان قزوین، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و حشر و نشر با اولیای الهی را خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع : فارس

364969

مطالب مرتبط