نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی دژ مستحکم مردم است

نیروهای مسلح کشورهای مختلف برای سرکوب ملت‌های خود مأموریت دارند اما نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تعبیر حضرت علی علیه اسلام مصداق «فالجنود باذن الله حصون الرّعیّة» و دژ مستحکم مردم هستند.
تصویر نیروی انتظامی دژ مستحکم مردم است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خراسان جنوبی، آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۱۸ مهر) در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی خراسان جنوبی به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است؛ نیروهای انتظامی در سطح دنیا هستند و از جهت شیوه کار، امور فنی، تکنیک و تاکتیک به هم شباهت دارند اما از جهت اهداف و مقاصد ۱۸۰ درجه با هم تفاوت دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در کشورهای مختلف نیروهای مسلح و ارتش‌ها برای حفظ منافع سوء عده ای انسانخوار که برای رسیدن به آرمان شکم و شهوتشان هر جنایتی را انجام می‌دهند و از کثیف‌ترین انسان‌ها مأموریت انجام می دهند اما نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با خدا معامله کرده و این مایه فخر است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورهای مختلف برای سرکوب ملت‌های خود مأموریت دارند اما نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تعبیر حضرت علی علیه اسلام مصداق «فالجنود باذن الله حصون الرّعیّة» و دژ مستحکم مردم هستند.

آیت الله عبادی با اشاره به جایگاه انسان کامل در نزد خداوند، تصریح کرد: خداوند بندگانش را دوست دارد و از کفر کافر، فسق فاجر و ظلم ظالم را دشمن دارد و مخالف آن است نه از خود انسان.

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که متأسفانه بشر در ظلم و جهل تاریخ را سیاه کرده است و زمان معاصر ما به دلیل اینکه دوره آخرالزمان است از هر زمانی خطرناک‌تر است چون مستکبران برای سلطه بر جهان لحظه به لحظه نفوذ، خونریزی و جنایت انجام می‌دهد، گفت: ما به سوی آرمان الهی حرکت می‌کنیم که انسان روی ایمان خود بایستد و خودش را نگه دارد و به جای تعدی به حقوق دیگران ترجیح می‌دهد ایثار و خدمت به دیگران کند.

وی با اشاره به این‌که در صحنه جهان امروز دشمن در هر قالبی شیطنت می‌کند تا اختلاف و خونریزی ایجاد کند، افزود: امروز شیطان بزرگ غرب به سرکردگی آمریکا است و هر جا در دنیا مفاسدی است از ناحیه اینها است و کسانی که یاریشان می‌کنند بدتر از آن‌ها هستند.

آیت الله عبادی ادامه داد: مستکبران به هر کشور و ملتی که بتوانند تسلط پیدا می‌کنند و برای آن‌ها فرق نمی‌کند که ویتنام، سوریه، میانمار، نیجریه، یمن و... باشد و اینجاست که مانند حیوانات درنده از ظلم و جنایت لذت می برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر این‌که کار نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از نوع انسان است و کارش آدم‌کشی نیست بلکه جلوگیری از آدم‌کشی است، گفت: مستکبران هر جایی آدم قالتاق و زورگویی است بر علیه جان مردم به کار می‌گیرد اما لشکری که دنبال منویات پیامبران و پیشوایان دین می‌رود برای تأمین صلح و امنیت پایدار تلاش می‌کند همانی که لقب شما است «پلیس هوشمند، امنیت پایدار».

وی با اشاره به این‌که دست نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران را می‌بوسیم که امنیت کشور را حفظ می‌کنند، افزود: مستکبران با ظلم و جنایت‌های فراوان هنوز ادعای حقوق بشر دارند و اکنون هم که داعش هنوز از سر مردم افغانستان دست برنداشتند و اخیر ۲ انفجار ایادی آمریکا انجام دادند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به شکست طرح و برنامه‌های دشمن در مقابل قدرت ایران اسلامی، بیان کرد: غرب هیچ چیز نمی‌فهمد فقط معنای واژه قدرت و مقاومت را به خوبی می‌فهمد که ای کاش برخی از مسئولان تحمیل شده بر مردم ما هم این را می‌فهمیدند. این مذاکرات و امثال آن همه بهانه است که ما را ضعیف کنند.

منبع: فارس

364716