امیرعبداللهیان در بدو ورود به دمشق عنوان کرد؛

از گسترش همکاری دو جانبه ایران و سوریه دو کشور بهره می برند

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه همواره دیدار، گفت‌وگو و رایزنی با مقامات سوریه مورد توجه جدی ما است، گفت: توافقات مهمی در خصوص توسعه همه جانبه روابط بین دو کشور و فعالیت‌های فشرده و برنامه ریزی شده که این توافقات دوجانبه به سرعت اجرای خواهد شد و دو ملت از آن سود خواهند برد
تصویر از گسترش همکاری دو جانبه ایران و سوریه دو کشور بهره می برند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به سوریه گفت: در ادامه سفرم به مسکو و بیروت امروز در برای تکمیل مشورت‌ها و دیدار با رئیس بشار اسد در دمشق هستم.

وی ادامه داد: همواره در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه، دیدار، گفت‌وگو و رایزنی با دوستان و شریک راهبردی جمهوری اسلامی ایران یعنی کشور سوریه و مقامات این کشور مورد توجه جدی ما است.

وی افزود: در هفته‌های اخیر توافقات مهمی در خصوص توسعه همه جانبه روابط بین دو کشور و فعالیت‌های فشرده و برنامه ریزی شده برای توسعه همکاری‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری صورت گرفته است. توافقات دوجانبه ما به سرعت اجرای خواهد شد و دو ملت از آن سود خواهند برد.

وزیر امور خارجه گفت: سوریه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و در این مسیر، ایران همچون در دوران جنگ تروریستی علیه سوریه با قدرت در کنار دمشق خواهد ایستاد.

منبع : ایلنا

364407