پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

حسین مهری در آستانه فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، سالروز وفات حضرت محمد (ص)، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه امام رضا (ع) را با صدور پیامی تسلیت گفت.
تصویر پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن این پیام آمده است:

بیست و هشتم ماه صفر، سالروز رحلت سید انبیاء و رحمت للعالمین است. وجود مقدسی که خداوند متعال او را هنگامی آفرید که نه آسمان بر افراشته بود و نه زمین گسترده، نه عرشی بود، نه بهشتی و نه دوزخی و پروردگار عالمیان از نور خود حضرت رسول (ص) و اهل بیت پاک و مطهرش را آفرید.

در شب رحلت محمد مصطفی (ص) فرشتگان و عاشقان حضرتش در غم فراق این وجود بلند مرتبه و در عزای شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و در اندوه غروب هشتمین اختر امامت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به سوگ می نشینند.

پیامبری که پیام آور رستگاری و برابری بود و همه انسان ها را از تاریکی جهل و خرافه پرستی به سوی نور راستی و درستی رهنمون شد؛ همچنین حیات پربار حضرت امام حسن مجتبی (ع) که سرمشق صبر و استقامت بود و زندگانی حضرت امام رضا علیه السلام که در زمان ظالم ترین حکومت ها دست از تلاش برای ترویج دین حق و دعوت به سوی رستگاری برنداشتند و در این راه سرانجام با زهر کین دشمنان به مقام شهادت رسیدند، همه و همه الگویی از انسان کامل در برابر دیدگان ما قرار می دهند تا با تأسی به این بزرگواران همواره از پویندگان راه حقیقت و نیکی باشیم.

اینجانب سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی و عظیم الشان اسلام، شهادت دومین اختر تابناک امامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت جانسوز هشتمین گوهر آسمان ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و بر شیفتگان و ارادتمندان خاندان‎ عصمت‎‎ و طهارت تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال می خواهم همه ما را از شفاعت این بزرگواران بهره مند گرداند.

363784

مطالب مرتبط