پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی

علی خورسندیان با پیامی سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به مردم شریف و ولایت مدار ایران تسلیت گفت.
تصویر پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، متن این پیام به شرح زیر است:

به فرمایش مقام معظم رهبری "امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است" و چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان، یادآور عروج بزرگمردی است که نامش با آزادی و اعتلای یک ملت عجین شده چراکه خیزش عظیم مردم شریف و ستمدیده ایران اسلامی را در برابر سلطه نظام استبداد و استثمار رهبری کرد.

قیام پانزدهم خرداد نیز به عنوان نقطه عطفی در قیام ملت شریف ایران علیه مستبدان تاریخ است که با اندیشه و بینش امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگسستنی دارد و آغاز حرکت حماسه ساز ملت ایران به سوی پیروزی انقلاب اسلامی شد تا پایه های لرزان نظام سلطه را به نفع همه مستضعفان و ستمدیدگان جهان ویران سازد.

اینجانب سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف میهن اسلامی تسلیت عرض می نمایم؛ امید است با پاسداری از آرمان های رفیع انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، در راه اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش توفیق یابیم.

399777