رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

امنیت امروز جامعه نتیجه فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز هیج فردی جرأت تعرض به هیچ شهروندی را ندارد، این امنیت در شهرها به دلیل فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی و آمادگی است.
تصویر امنیت امروز جامعه نتیجه فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی است

به گزارش سایت خبری پرسون، عصر امروز نشست خبری در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با محوریت تشریح برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی برگزار گردید.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: امسال از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه به نام هفته ناجا نام گذاری شده است.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به عنوان یک سازمان محتوایی، انقلابی و دینی تمام برنامه های خود را برای رسیدن به هدف کلان اصلی خود یعنی ساختن نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی معطوف کرده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به تشریح برنامه های این سازمان در هفته ناجا سال ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار کرد: راهنمایی‌ها، راهبردها و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت نیروی انتظامی در تراز انقلاب در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه هفته ناجا فرصت مغتنمی است برای تکریم و تجلیل از کارکنان خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی، گفت: هفته ناجا را به همه کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی و خانواده‌های این عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: هفته ناجا فرصتی است برای سرکشی و بازدید از خانواده‌های ناجا، شهدای پلیس است. نیروی انتظامی در این‌ هفته خود را در معرض افکار عمومی قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی در این‌هفته بخشی از خدمات خود را گسترده تر و ملموس تر از گذشته خواهد کرد.

وی افزود: اصحاب رسانه و مردم با بیان خواسته های خود می توانند در ترسیم نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی گام بردارند و در این راه به پلیس کمک کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی در سالی که گذشت خوش درخشید و آخرین اقدام شاخص پلیس به انتخابات باز می‌گردد، در این برهه هیچ احدی از اینکه از خانه خود خارج شود و به پای صندوق های رای برود، احساس نا امنی نمی‌کرد.

وی افزود: در ایام انتخابات هیچ مورد امنیتی غیر حاد نداشتیم چه برسد به اینکه موضوع امنیتی حادی رخ دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به حضور پررنگ خانواده‌های نیروی انتظامی در انتخابات گذشته، گفت: در شهرک‌های مسکونی ناجا ۹۴ درصد و در پادگان‌های ما ۷۵ درصد به رئیس جمهور منتخب رای دادند.

وی افزود: نیروی انتظامی با حضور به موقع در فتنه خوزستان صف آشوبگران و مردم را به خوبی تشخیص داد و این دو را از هم جدا و با اوباش و اغتشاشگران برخورد کرد و نتیجه را که امنیت است دیدیم.

نماینده ولی فقیه در ناجا ادامه داد: در سیلی که در خوزستان رخ داد، موکبان ناجا با حضور در مناطق سیل زده اقدام به تجهیز مردم به امکانات کرد و با ارائه خدمات به کمک مردم آمد.

وی افزود: در ایام کرونایی که بر کشور حاکم است، بیشترین زحمت بر روی برادران ناجا و نیروی راهنمایی و رانندگی بود که اقدام به خدمت رسانی به مردم کردند. تمام مراکز درمانی و بهداشتی ناجا در اختیار هموطنان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: یگان ویژه یک یگان ضد شورش و ضد آشوب است، اما مشاهده شد که در اربعین این یگان اقدام به راه اندازی موکب حسینی کرد و برای محرومان بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و آن‌ها را بین مردم نیازمند توزیع کردند، اما عده ای در گوشه و اطراف به این‌ یگان، اقدام به ناسزا گویی کردند.

وی با بیان اینکه امروز مراکز تعلیم و تربیت نیروی انتظامی به خصوص دانشگاه امین به یک مرجع تربیتی جوانان تبدیل شده است، گفت: این امر مصداق بارز ساخت پلیس در تراز انقلاب است که در این دانشگاه و مراکز در حال فعالیت هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: ساخت منازل شخصی و سازمانی برای پرسنل پلیس یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی بوده که این اقدام به همت قرارگاه جهادی مسکن و فرمانده ناجا در حال انجام است، لذا به گفته فرمانده ناجا باید ۱۲۴ هزار مسکن در ۵ سال آینده ساخته و در اختیار نیروهای انتظامی قرار داده شود.

وی افزود: رفتار پلیس با مردم باید حکیمانه، محترمانه و در کنار آن با مجرمان قاطعانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: امروز هیج فردی جرأت تعرض به هیچ شهروندی را ندارد، این امنیت در شهرها به دلیل فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی است.

حجت السلام و المسلمین ادیانی تاکید کرد: من خود را شرمنده آن مامور و سربازی می دانم که بدون اینکه ماه‌ها خانواده‌اش را ببیند در مرزهای کشور درحال جانفشانی است، یا آن مامور راهوری که در سرما و گرما کف خیابان در حال خدمت رسانی به مردم است‌.

363608