فرمانده انتظامی ایلام:

اولویت ما، امنیت انتخابات است

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: اقدمات بسیار زیادی در جهت تامین امنیت انتخابات صورت گرفته است و هدف اصلی نیروی انتظامی نیز همین مسئله است.

تصویر اولویت ما، امنیت انتخابات است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر؛ فرمانده انتظامی استان ایلام روز پنجشنبه در نشستی با حضور بازرسان ویژه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کل کشور، با تاکید بر تامین امنیت انتخابات، ابراز داشت: اولویت نیروی انتظامی برگزاری انتخابات در نهایت امنیت و آرامش است.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئله حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد و موجب نا امیدی دشمنان انقلاب و معاندان خواهد شد.

القاصی مهر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم، اظهار کرد: اقدمات بسیار زیادی در جهت تامین امنیت انتخابات صورت گرفته است و هدف اصلی نیروی انتظامی نیز همین مسئله است.

وی ادامه داد: از ماه ها قبل برای تامین امنیت انتخابات برنامه ریزی شده است و مسئله امنیت انتخابات جزو اولویت‌های نیروی انتظامی بوده است و برای مشارکت حداکثری مردم فضای بسیار امنی را فراهم کرده ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به انعکاس خبرهای منفی دشمنان بر علیه انتخابات، مطرح داشت: رسانه های معاند و دشمنان انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران، همواره برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش کرده اند، اما مردم انقلابی و بصیر ایران همیشه آن ها در این قضیه ناکام گذاشته اند و این بار نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

نوروزی_استان ایلام

306347