در ۲۴ ساعت گذشته؛

فوت 6 قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از فوت ۶ شهروند قزوینی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
تصویر فوت 6 قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از استان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به تلاطم ابتدا و فوت شهروندان قزوینی بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا اظهار کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۶ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلاء به این ویروس منحوس بودیم.

وی افزود: با بستری شدن ۹۸ بیمار جدید، تعداد بیماران کرونایی که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۴۳۸ بیمار رسیده که عدد قابل توجه و نگران کننده‌ای است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: متأسفانه ۴۰ نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰۹ نفر در استان قزوین به این ویروس آلوده شده‌اند که هرچند نسبت به روزهای گذشته شاهد کاهش هستیم اما همچنان آمار بالایی برای ما محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: همچنین با لطف خدا و تلاش کادر درمان ۱۱۱ نفر از مبتلایان نیز در طی این مدت رونده بهبودی را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز ۴۰ هزار و ۷۵۲ نفر در استان قزوین بر اثر ابتلاء به این ویروس در بیمارستان بستری شده‌اند که متأسفانه ۲ هزار و ۴۵۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

حبیبی در پایان یادآور شد: امیدواریم با واکسیناسیون همگانی و رعایت جدی پروتکل‌ها توسط شهروندان قزوین بتوانیم شاهد این باشیم که نرخ بیماری و مرگ و میر بر اثر ابتلاء به کرونا را مهار کنیم.

منبع: مهر

363577